Uslovi korišćenja

Svi posetioci web sajta Games d.o.o. (www.game-s.rs) prihvataju da se pristup sajtu odvija pod sledećim uslovima:

  • Ovaj web sajt i sve informacije na njemu imaju jedino i isključivo informativnu svrhu.
  • Opis pojedinačnih proizvoda na web sajtu sadrže samo osnovne informacije.
  • Games d.o.o. će se truditi da svi podaci koji se nalaze na sajtu budu tačni i ažurni. Ipak, Games d.o.o. ne garantuje tačnost i ažurnost ovih podataka niti preuzima bilo kakvu odgovornost u tom pogledu.
  • Games d.o.o. zadržava pravo da na svom sajtu postavi linkove ka drugim sajtovima koje smatra odgovarajućima. Međutim, Games d.o.o. nije odgovoran za sadržinu tih sajtova.
  • Games d.o.o. zadržava pravo da izmeni ili ukloni bilo koju informaciju sadržanu na sajtu, u bilo koje vreme, po sopstvenom izboru i bez prethodnog obaveštenja.

Poručivanje robe
Poručivanje je prvi korak u kupovini preko našeg sajta. Da biste poručili robu putem našeg sajta, morate biti registrovani korisnik. Registrovanjem ćete dobiti korisničko ime kojim ćete ubuduće pristupati sajtu prilikom poručivanja. Pošto odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete odabrati dva vida plaćanja:

  • platnom karticom
  • plaćanjem predračuna koji ćemo vam poslati nakon vaše porudžbine, ukoliko se odlučite da platite gotovinski Games d.o.o. zadržava pravo da otkaže kupoprodaju ukoliko se učini da je došlo do nekih nepravilnosti u procesu naplate. Isporuka robe se vrši isključivo ako je proizvod u potpunosti plaćen.

Plaćanje
Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši u domaćoj valuti.
Ukoliko se odluči za plaćanje karticom, kupac je odgovaran da na sajtu ostavi ispravne brojeve platnih kartica. "Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu."
Ukoliko se odlučite za gotovinsko plaćanje putem predračuna, Games d.o.o. neće tražiti podatke o vašoj kartici.
Nakon poručivanja artikla sa našeg sajta, i odabira plaćanja putem kartice, očekujte da vas kontaktira osoba iz naše firme da bi potvrdili porudžbenicu. Ukoliko se odlučite za plaćanje predračuna, predračun će Vam biti poslat na ostavljenu mail adresu, bez prethodnog kontaktiranja.
Games d.o.o. zadržava pravo na izmenu cena i dostupnost artikala bez predhodnog obaveštenja. Ipak Games d.o.o. neće menjati cene nakon izvršene potvrde vaše porudžbine.

Isporuka robe
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije i ne može se isporučivati van granica ove zemlje. Games d.o.o. se obavezuje da ce roba biti isporučena najkasnije 5 radnih dana od dana poručivanja. Sva roba koje je naručena do 12h svakog radnog dana, biće dostavljena najkasnije u roku od 2(dva) radna dana na adresu kupca.Uobičajeno vreme isporuke je 24 časa za sve gradove i veća naselja na teritoriji Srbije.
Do odstupanja i produženja moze doći ukoliko primalac nije na adresi kod pokušaja isporuke, ne javlja se na broj telefona koji je ostavio prilikom prijavljivanja na sistem, loših vremenskih uslova ili nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče.Usluga isporuke se naplaćuje prema aktuelnom cenovniku(videti tabelu) kurirske službe prema ugovoru koji je potpisan od strane Games d.o.o. Vaša obaveza je da pošiljku po prijemu proverite, i u roku od 24h prijavite eventualne nepravilnosti.
Aktuelan cenovnik usluge:

 Masa paketa Cena
 do 2kg  180din
 2-5kg  250din
 preko 5kg  550din

 

Ukoliko je maloprodajna cena poručene robe u pojedinačnoj pošiljci veća ili jednaka 1999din. Games d.o.o. snosi troškove isporuke.

Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili porudžbinu i poslali Vam je na kućnu adresu potrebni su nam sledeći podaci: ime i prezime, adresa, grad, e-mail i telefon. U ime Games d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Games d.o.o. odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Garancija kvaliteta
Games d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

  1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja - Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Games d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
  2. Reklamacija u garantom roku - Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. Rok za utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 8 dana od prijema robe na servis, a rok za otklanjanje nedostatka proizvoda i/ili povraćaj novca je u skladu sa zakonom, zavisno od vrste robe maksimalno 30 dana. Kupac će u predviđenom roku ili dobiti ispravan proizvod, ili će mu se dati novi proizvod, ili će biti izvršen povraćaj novca. Za uvažene reklamacije Games d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:

  • da reklamirani proizvod prodavcu donese u jednu od Games radnji (spisak radnji - ovde stavi link na odgovarajuću stranu) ili se javi putem e-maila reklamacije@games.rs ili telefonom na 011/3121 022 i dogovori slanje uređaja kurirskom službom na adresu Gamesa.
  • da prodavcu podnese na uvid račun na kome je reklamirani proizvod i original garantnog lista ukoliko je isti dobio sa uređajem
  • da prodavcu iznese precizan opis funkcionalne neispravnosti proizvoda.

U Garanciju ne ulazi:
Oštećenja prouzrokovana prilikom transporta nakon isporuke, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacije napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava.

Kupac je dužan:

  • Da prilikom preuzimanja robe ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost robe – uređaja koji preuzima, jer naknadne reklamacije po navedenim elementima neće biti prihvaćene.

Povrat robe poručene preko sajta

Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji je dostupan na našoj prodajnoj internet stranici. U tom slučaju, neoštećena roba u originalnoj ambalaži se zajedno sa popunjenim obrascem se ili:

  • vraća u jednu od Games radnji
  • ili se putem e-maila reklamacije@games.rs i/ili telefonom na +381 11 3121 022 dogovora slanje uređaja kurirskom službom na adresu Gamesa:

GameS D.O.O.
Bulevar Arsenija Čarnojevića 74, lokal 12,
11070 Beograd

Povrat sredstava za slučaj raskidanja ugovora i povrata robe

U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, procedura je sledeća:

  • Ukoliko je kupac platio karticom, sredstva se vraćaju na njegovu karticu – šaljemo zahtev banci i po njihovoj proceduri vraćamo sredstva
  • Ukoliko je platio pouzećem ili preko računa, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.

Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših usluga podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. Games d.o.o. se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova biće objavljene na sajtu.

Hvala na poverenju.

GameS D.O.O.
Adresa: Bulevar Arsenija Čarnojevića 74, lokal 12, Beograd, Srbija
Šfra delatnosti: 4778
Naziv delatnosti: Ostala trgovina na veliko i malo u specijalizovanim prodavnicama
Maticni broj: 20280409
PIB: 104957775
tel: +381 11 3121 022
e-mail: [javascript protected email address]