Vesti/Najnovije

Atari 5200 je trebalo da bude sledeći korak napred za giganta ranih video igara. Umesto toga, kompanija je pokušala da se pretvara da konzola nikada nije postojala, čak i nakon što je zabeležena brojka od milion prodatih konzola.
Detaljnije
Da li postoji neko da nije ili čuo za The Mandalorian serijal? OK, možda je DA odgovor, ali kada je u pitanju Beba Yoda, odgovor je drugačiji. Šta je to što ovaj serijal toliko izdvaja od drugih?    
Detaljnije
Mlađi od svog čuvenog prethodnika, neki ih mešaju, uživa u hip hopu, majka mu je iz Puerto Rica. Zaštitnik je New Yorka a na Playstationu 5 je od starta jako popularan… 
Detaljnije
Razgovarali smo sa kapitenom naše ekipe pre velikog meča u četvrtak.
Detaljnije
Konami i programer The Medium, Bloober Team najavili su "strateško partnerstvo" koje će ih udružiti u zajedničkom razvoju odabranih sadržaja. 
Detaljnije
Da li gejmerski telefoni postaju trend?
Detaljnije
Čini se da Fast and Furious 9 nema nameru da uspori.
Detaljnije
Finski studio koji stoji iza igre Returnal postaje 13. programer koji se zvanično pridružio PlayStation Studios.
Detaljnije
Novi načini komunikacije donose i nove vidove zabave i oglašavanja a čini se da i CD Projekt Red pokušava da se povrati od fijaska sa igrom Cyberpunk 2077 saradnjom sa gigantom kao što je Netflix.
Detaljnije
Iskusni režiser koji je pomogao da se pokrene reboot Assassin's Creed kao vodeći dizajner Origins-a i režiser Valhalle, nakon 16 godina odlazi da bi se pridružio EA Motiv na jpš nenajavljenom projektu.
Detaljnije
Rukovodstvo CD Projekt Red je saopštilo da je stabilnost njihovog RPG-a Cyberpunk 2077 sada dostigla "zadovoljavajući nivo".
Detaljnije
Noćna mora svih nas. Ubica bez trunke savesti... a toliko ih je sa maskama na licu.
Detaljnije
Iako nije prva konzola za video igre i zapanjujuće je "primitivna" prema današnjim standardima, Atari 2600 Video Computer Sistem (VCS) postao je osnovni deo kulture osamdesetih i ostaje jedna od najcjenjenijih 8-bitnih platformi za igranje ikada dizajniranih. Međutim, eksplozivni rast izazvan 2600-ticom doveo je do Velikog kraha video igara 1984. godine, onog koji je srušio industriju i ugrozio budućnost elektronskog igranja u Americi.
Detaljnije
Svaka priča ima dva kraja, a svaki problem dva viđenja. Kada govorimo o ceni jedne igre i da li je uzimati na piratski sajtovima, pomislite koliko je ljudi radilo na njoj, koliko je vremena potrošeno a živce i sve ostalo da ne spominjemo. Ukoliko se sve to može iskalkulisati, evo koje su to najskuplje igre.
Detaljnije
Hajde da vidimo koliko znamo o tenisu i najboljim teniserima sveta.
Detaljnije
Svakoga dana naučimo nešto novo, ili se podsetimo nekih stvari koje smo nesvesno zaboravili. I dok se ovih meseci priča o prodaji Nordeusa gigantima T2, ili o tome kako je Kianu Reeves možda dolazio u domaću kompaniju da ga skeniraju za video igru, gejming u Srbiji je svoje korene pustio mnogo ranije. Na žalost, kao i sve što ima veze sa gejmingom, čekalo je neka bolja vremena a mi smo i zaboravili koliko su neki išli "ispred vremena". Tekst koji objavljujemo je preuzet sa sajta VICE.
Detaljnije
Ko bi rekao da ćemo novitete vezane za GTA5 čekati 8 godina?
Detaljnije
Svako od nas ima svog omiljenog čarobnjaka u Harry Potter serijalu, naravno pored Poterr-a. Ali, da li ste sigurni da znate koliko je koji čarobnjak jak i koje su njihove poznate replike?
Detaljnije