Strim koji su 343 Industries organizovali se dotakao mnogih sitnih detalja koji će obožavaocima Halo franšize biti zanimljivi. Tu je novi Academy aim training mode, mnoštva novih postavki dostupnih i konzolnim i PC igračima (uključujući FOV slajder na Xbox-u ) i mogućnost bacanja oružja u hodu bez potrebe da ih mijenjate za drugo.
Bio je to zabavanstrim koji je mnoge definitivno više uzbudio zbog izvođenja tehničkog testa. Iznenađenje je stiglo na kraju kada je 343 izveo potpuni multiplayer meč na novoj mapi pod nazivom Live Fire. Pozitivni komentari stižu sa svih strana jer sve izgleda kao Halo sledeće generacije.
Microsoft je Infinite pozicionirao kao savršen Halo za ljubitelje bilo koje igre, ali iz perspektive igranja, čini se kao direktni nastavak Halo 5. Povratak mehanike poput klizanja, sprinta, oblačenja i zumiranja standardnog oružja znači da će Infinite verovatno biti brži od bilo kog Halo meča koji možete da učitate u Master Chief Collection. Pokreti su definitivno upeglani i smireniji a čini se da su Spartan Charge, ground pound i lateral boost potpuno nestali. Umesto njih je tu je vraćanje opreme koja se nalazi na mapi. Tokom meča Live Fire Slayer, vidi se nekoliko igrača kako ispuštaju poligonalni energetski štit. Definitivno se vide igrači kako ispuštaju hice velikom brzinom sa novim VK78 Commando DMR i MK50 Sidekick pištoljem koji je izgleda standardno bočno oružje za Infinite. Dosadašnje verzije Halo DMR-a i pištolja su obeshrabrivale brzu paljbu uz rastuće širenje metaka, ali ove nove verzije su iznenađujuće tačne bez obzira na sve. To je potencijalno velika promena za dva legendarna oružja u seriji i to vredi napomenuti za Halo tradicionaliste koji možda očekuju nešto drugačije. Vidljive su i neke promene u vizuelnim povratnim informacijama. Timovi više nisu definisani crvenom ili plavom bojom, pa će saigrači sada biti označeni plavim ivicama i siluetama koje se mogu videti kroz zidove. Neprijatelji imaju suprotan crveni sjaj koji je ponekad vidljiv, a ponekad ne. Teško je dati više informacija na osnovu ovog kratkog prikaza, ali svakako možete izabrati neprijatelja kada pucate, a njihov štit je crven.
Test period traje od četvrtka, 29. jula do nedelje, 1. avgusta, zato ga ne propustite ako imate sreće da uđete.
I moramo da primetimo da je nekada stvarno potrebno obezbediti developerima dodatno vreme da se urade sve planirano i ispoliraju igru pre nego što je objave.