Preuzeto sa www.rts.rs
Gejming industrija polako postaje jedna od najvećih, a Srbija ide u korak sa tim trendom. Da bi neko postao uspešan gejmer, neophodno je da ima odgovarajuću opremu. Pošto su različitog uzrasta, gejmeri (posebno oni mlađi) često ne mogu da obezbede kvalitetnu tehniku, pogotovo ne onu koja bi imala vrhunski učinak za, na primer, takmičenja u elektronskom sportu.
Te probleme mogao bi da reši POKO - zaseban brend telefona kompanije „Šaomi", koji je sinoć predstavljen stručnoj javnosti.
Reč je o telefonima koji imaju savršenu specifikaciju, a vrlo su povoljni. Filozofija brenda ne zasniva se na zarađivanju od prodaje telefona jer štedi na stvarima koje su ljudima manje bitne. Zato postoji nekoliko telefona u različitim cenovnim rangovima.
„Gejmeri nisu samo mlađi ljudi. Upravo oni stariji biraju ovaj telefon jer sa vrlo malo ulaganja mogu da kvalitetno razviju biznis. Pomoću vrhunskih performansi mogu da igraju veoma zahtevne igrice, što je ključno za uspeh. S druge strane, i mlađi mogu da ga priušte od svog džeparca. Čak i sa M3 modelom mogu da se igraju zahtevne igre, a kamoli sa F3“, kaže Đorđe Jovanović, glavni direktor marketinga „Šaomija“ za Balkan.
Šta sadrži telefon po ukusu gejmera?
Model M3 Pro 5G podržava 5G mrežu, ima tri kamere: foto 48 megapiksela, video-foto dva megapiksela, glavni senzor 33,5 mm² (7,1 x 4,7 mm) i selfi kameru - rupu u ekranu. Čine ga brzina od 43 odsto performansi najbržeg procesora - 8 total cores MAX 2,2 gigaherca. Model H3 Pro otporan je na prašinu i prskanje vodom, sumarno ima četiri kamere i brzinu od 69 odsto performansi najbržeg procesora, dok mu je operativni sistem Android 11.
Sa nadograđenom brzinom, kapacitetom za skladištenje i opcijom RAM-a, podiže iskustvo gejminga na visoki nivo. Zvezda večeri je bio model F3 - „prava zver“ - kako ga zvanično nazivaju. Sa Qualcomm Snapdragon 870 5G mobinom platformom, privlači pažnju kao najdominantniji uređaj brenda do sada. Ima 6,67″ E4 AMOLED DotDisplay sa brzinom osvežavanja od 120 herca, kao i Dolby Atmos audio-tehnologiju.
Brend trenutno postoji u 35 zemalja.
Srbija nije ni među prvima ni među poslednjima, ali nikako ne kaska za svetskim trendovima. Za naš portal čelnici kažu da smo trenutno negde na sredini, ali da se na lestvici uspeha penjemo svakog dana.