Vesti/Najnovije
31.05.2021.

Dying Light 2 - Šta smo do sada saznali o igri?

Datum izdavanja, trejleri, informacije o podešavanjima i još mnogo toga.

Dying Light 2 izgleda još bolje od originala, a original je bio prilično sjajan!

Prva zombi igra Techlanda ostavila je trajan utisak i dobila je pristojnu podršku nakon objavljivanja. 2016. godine je objavljen DLC, koji vam omogućava da lutate prostranim selima, dok kosite zombije sa dobro oklopljenim automobilom, a kasnije smo dobili  i battle royal spin-off. Zbog toga su mnogi oduševljeni da vide da se Techland bavi odgovarajućim nastavkom.  

Dying Light 2 je prvobitno najavljen na E3 2018 sa sjajnim trejlerom, ali od 2019. imali smo jako malo informacija o igri. Igra je odložena u januaru 2020. godine, odmah nakon početka pandemije Covid-19. Sada napokon imamo datum izlaska Dying Light 2 i Techland je zaista objavljuje pred kraj 2021. godine. Nedavno je TheGamer objavio da situacija u kompaniji Techland nije baš sjajna i da su se zaposleni žalili na autokratski stil upravljanja izvršnog direktora Pawel Marchewka, prekomerno oslanjanje na spoljne konsultante kojima nedostaje iskustva u industriji igara, sukobe na nivou proizvodnje, veliku stopa fluktuacije osoblja i mikro upravljanje, što je sve zajedno imalo za posledicu uklanjanje prvobitne vizije igre. Techland je rekao obožavaocima da je Dying Light 2 zarobljen u razvojnom paklu. Najavili smo igru prerano tvrdeći da to definitivno neće biti otkazivana.

Čini se da je ovo sve češća situacija u kompanijama koje se bave razvojem igara. 

Šta smo do sada saznali o ovoj igri?

 

Datum objavljivanja

7. decembar 2021. godine, objavio je Techland tokom otkrivanja gameplay-a u maju.  Na konferenciji Microsoft E3 2019, DL 2 je prvobitno imao za datum objavljivanja proleće 2020. godine. U januaru 2020. Techland je objavio da se igra odlože a marta ove godine su objavili da igra izlazi do kraja godine. Sada znamo da je sve isplanirano kako bi igra ušla u trku u periodu kada se najviše igara i prodaje zbog velikih praznika i promocija u tom periodu. Igra stiže za skoro sve platforme  PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One i PC. Imaće i svoje kolekcionarsko izdanje.

 

Dying Light 2 gameplay video materijali

U maju 2021, Techland prikazuje novi sedam minuta dig trejler. Tu vidimo uvid u priču, frakcije i noć. 

Dugačak demo koji je prikazan na zatvorenoj projekciji  na E3 2019 je bio vredan čekanja. Demonstracija je bila impresivna izložba ambicioznih proširenih Parkour sistema DL 2 borbe i priče vođene izborom. Videli su se i novi transportni uređaji, poput remenica kojima se Aiden hvata za krov, kuku za ljuljanje i jedrilicu.

Dying Light 2  premijerni trejler iz 2018 nam je dao snimak šta možemo očekivati od razgranate priče u igri i kako će se čitavi delovi grada menjati na osnovu vaših izbora.

Što se tiče karaktera koga ćete igrati, najnovije ažuriranje otkrilo je da ste lutajući hodočasnik pod nazivom Aiden Caldwell koji služi kao veza između raštrkanih naselja.Navedeno je da je sve motivisano obećanjem da ćete naučiti tajne svoje prošlosti i pronaći „onu koju ste izgubili“, pa priča o DL 2 već zvuči intrigantno. Usput ćete upoznati grupu veterana preživljavanja poznatih kao Noćni trkači koji su nekada pomagali ljudima, kao i različite frakcije.

Survivors, Peacekeepers i Renegades su tri frakcije u gradu koje se bore za pozicije a svaka ima svoje motive i navike.

 

Dying Light 2 noći

Vraća se sjajna mehanika dnevnog i noćnog režima originalne igre. Tokom gameplay-a u maju, Techland nam je konačno dao uvid u to kako će izgledati noć u igri. Zaraženi će noću lutati ulicama, prisiljavajući vas da se popnete na krovove.  Dok su zaraženi na ulicama, njihova Dark Zone gnezda će noću biti prazna. Isplati se tamo otići samo ćete morati da preživite dovoljno dugo da biste u njega i provalili. Dobrodošli ste na mesto za ekstra specijalni plen, ali napravite iole bučan pogrešan korak morate biti spremni da bežite koliko vas noge nose. Vraćaju se i supermoćne isparljive materije. Kao i uvek, juriće vas primoravajući vas da budete lukavi sa svojom UV lampom i nekim alatima za zaštitu životne sredine.

Dying Light 2 duplira parkour pokrete u odnosu na original i više je RPG

Techland tvrdi da su udvostručili parkur opcije ovog puta. U demonstraciji to možete da vidite sa Ejdnovim petranjem po zidu, ali ima i suptilnijih poteza. Aiden može naizgled da preskoči vrhove vrata, da se zavuče ispod stolova i da koristi opuštenu cev kao svod s motkom.

 

Dying Light 2 mapa je čitiri puta veća u odnosu na original

Džaba ceo izbor ako nemate gde da se skočite? DL 2 isključuje prljave naseobine svog prethodnika i menja ih za moderne mračna vremena Evropskog grada, uz četiri puta veću mapu u odnosu na original. Po stilu izgleda bliže užem delu grada originalnog DL sveta u Starom gradu od širih siromašnih četvrti, ali sa svim postavljenim na 11. Tu je čitav haos transparenta koji obeležavaju teritorije frakcija, vetrenjače prekrivene solarnim pločama koje izgledaju očajno zapuštene i neke raspadajuće kule sa satom. Vojnici poput Mirovnih snaga nose oklop koji izgleda kao da se vitezovi okruglog stola susreću s Mad Maxom. Uprkos povećanom broju stanovnika u ovom gradu ako poredimo sa Harranom, ima dosta očuvanijih zgrada i ulica. Postoji čak i struktura koja dosta podseća na Arc de Triomphe, ali pored je nešto što podseća na crno tržište oko nje, uz sistem liftova napravljenih od šasija školskih autobusa.   Dying Light 2 se definitivno gradi na originalnom snažnom igranju parkura. Pored tipičnog trčanja, trčanja zidom, skakanja, klizanja i penjanja tu je dvostruko više poteza parkourom. Tu su i neki kanapi i kablovi za prebacivanje, bilo da je to od jedne zgrade do sledeće ili na navedeno ispupčenje. U premijernom trejleru u kome smo videli gameplay takođe vidimo kako igrač skače sa zgrade na zadnji deo kamiona u pokretu. Parkour je ipak više od pukog izbegavanja i prelaska. Kada se igrač suoči sa nekim krijumčarima, vidimo ga kako skače, hvata se za cev koja visi sa plafona i snažnim udarcem izbacuje nekoga jadnika sa ivice zgrade.

Dying Light okolina

Vodeći dizajner Tymon Smektala je razgovarao o scenariju "modern dark ages" sa Digital Foundry, i rekao da su se udružili saChris Avellone-om kako bi definisali svet i njegova pravila. Podsećamo vas da Avellone više na radi na Dying Light 2 nakon što je opružen za seksualno uznemiravanje  više osoba.

To je postavka koja objašnjava i predstavlja svet u kojem se civilizacija vratila u mračno doba, izjavio je Smektala za Digital Foundry. Trenutno je sve brutalno, iskonsko i nemilosrdno. Chris Avellone nam je pomogao da definišemo taj svet, definišemo pravila koja njime upravljaju i da definišemo frakcije koje deluju u gradu. Techlandu se takođe pridružuje najmanje jedan član tima koji je pisao za The Witcher 3, Karolina Stachyra, poznata po svom radu na misiji Bloody Baron.

Iako specifičnosti o zapletu DL 2 nisu otkrivene, programeri su nam dali uvide onoga što možemo očekivati. Postavljena u period 15 godina nakon prve igre, vaša misija je da vratite objekat koji bi mogao da promeni budućnost čovečanstva. Izvor čiste vode? Način da ponovo uvedete struju?Telefoni?  Vaša pretpostavka je tačna kao i naša, dok ne dobijemo više informacija. U ovom mračnom svetu niste sami. Daleko od toga. Grad je pun višestrukih ljudskih frakcija, od kojih će se svaka nadmetati za vašu pomoć, saradnju ili smrt.

 

Dying Light 2 priča traje 20 sati sa više od 100 sati sadržaja

U intervjuu za Prankster101, Dying Light 2 vodeći dizajner igre Tymon Smektala je podelio neke detalje o dužini igre. Dok glavna priča traje između 15 i 20 sati, za celokupne misije i priče vam treba oko 100 i više sati. "Veoma je teško izmeriti sve u open-world igri. Koliko je potrebno da se završi igra je stvar onoga što se dešava između tačke A i tačke B zadatka, pa je u osnovi na vama kako ćete odigrati," rekao je Smektala. Dodajte tome i izbore i način igranja u odnosu na puteve koje izaberete...

Dying Light 2 naracija

Jedna od velikih promena DL2 je način na koji će se grad oko vas transformisati (fizički i tonalno) kada se udružite sa jednom od nekoliko grupa. Tokom E3, je praktični demo pokazao ovaj razgranati svet u igri. Grupa NPC-a uspela je da stekne kontrolu nad izvorom vode, stvarajući neizvesnosti u pogledu budućnosti okolnih zajednica. Mirotvorci, grupa ljudi opsednutih redom i pravom, poslali su izaslanika da vide šta mogu učiniti da nađu vodu za svoj narod. Pošto je ovo igra, izaslanik je nestao i na tebi je da shvatiš šta i kako dalje. Kada nađete krijumčare vode, možete da odlučite da im se osvetite nekim staromodnim ubistvom, omogućavajući Mirotvorcima da umarširaju i zauzmu to mesto. Ulice će biti malo sigurnije, voda će teći za lokalno stanovništvo, a neki dodaci u životnu sredinu će olakšati parkour. Na nesreću onih koji stvaraju nevolje, Mirotvorci će vladati gvozdenom pesnicom, uvežbavajući svoju omiljenu zabavu vešanje svakoga koga smatraju kriminalcem. Možda će se jednog dana okrenuti protiv tebe.  

Ako se priklonite krijumčarima, područje postaje nemilosrdno i očajnicima se naplaćuje voda za piće. Međutim, vaši zahvalni partneri će vam smanjiti profit. Praktičnije, u zavisnosti od toga koju ste frakciju izabrali, videćete da odgovarajuće zastave i boje ulivaju malo života ili bede u region. Mirotvorci će razviti svoje zastave nad zgradama, podići gomilu predstraža i izgraditi zidove. Smektala je objasnio da vaše borbe neće uvek biti između samo dve frakcije i neće uvek biti tako jednostavno kao pridružite nam se ili umrite, brz dijalog, što znači da uspeh ili neuspeh cilja misije može rezultirati nekim neočekivanim promenama moći. Kao što je obično slučaj u pričama o post-apokalipsi, ima uvek šanse da stvari postanu još gore.

Survivors rade na toma da postave sigurnosne zone i pokušavaju da se prilagode svakoj situaciji. Peacekeepers smo već objasnili, dok su Renegades bivši zatvorenici koji služe nemilosrdnog pukovnika i žele da zavladaju u gradu. 

Vaši postupci utiču na okolinu i dešavanja.

 

Neki od narativa koje birate se mogu preokrenuti, ali to nije lako

U razgovoru za zvanični Xbox magazin,  Timon Smektala koga smo već toliko puta spomenuli je objasnio kako preokret izbora nije jednostavno dugme za resetovanje. Nije baš da pomislite da se vratite u trenutak te odluke i samo je promenite, rekao je Smektala. Morate da uradite neke dodatne stvari, kao što je obaviti nekoliko dodatnih misija, da biste popravili stvari za koje mislite da ste učinili nešto pogrešno. Ali, osim tih retkih slučajeva, sve odluke su trajne. Ne grešite, izbori i dalje nose značajne posledice. Većina odluka se ne može poništiti, ali za Techland je bilo važno da u nekim slučajevima omogući razmišljanje. Tako da ponekad u presudnim trenucima za narativ, gde osećamo da postoji prostor za vas da se vratite i shvatite da možda ono što ste odlučili da uradite nije stvar koju ste zaista želeli da uradite, čak iako to nije dobra stvar ... postoji nekoliko slučajeva kada vam pružamo priliku da promenite te odluke, rekao je Smektala.

 

Kašnjenje Dying Light 2 je pomoglo da Techland proširi priču

Nije bilo baš najprijatnije čuti da je Techland morao da odloži Dying Light 2, ali je dobro u svemu tome što studio to vreme koristi za rad na priči. Odgađanje igre otvorilo je mogućnosti za zakucavanje dela priče, izbora koje naši igrači mogu donijeti, kao i za nivo otvorenih svjetskih prilika s kojima će se igrač suočiti, izjavio je vodeći producent Eugen Harton za Official PlayStation Magazine. Izgradnja ovog sveta zahteva vreme i želimo da Dying Light 2 bude evolucija onoga što smo započeli u prvoj igri. “  Na osnovu onoga što smo videli, trebalo bi da je vredno čekanja.

 

Borba bi trebalo da ponudi više veština

Kad smo kod borbe, ista gužva u prvom licu izgleda da je i dalje primarni način razbijanja glava. Baš kao i u prošloj igri, izgleda da možete kombinovati oružje sa određenim elementima kako biste malo začinili svoj udarac. Videli smo sekire, tomahavke sa dodatkom nečega što izgleda kao električni kabl, plus ulični znak koji je prepolovljen. Smektala je rekao da se izrada proširuje i da će biti oko 50 novih kombinacija koje možete primeniti na oružje, ali ćete takođe koristiti okruženje za uzvraćanje napada. Videli smo igrača kako baca kantu na neprijateljsku glavu, stvarajući prostor za odbacivanje s krova. Crno tržište na vrhu nečega što je kao Trijumfalna kapija će izgledati kao da će vam prodati nacrte oružja, lekove koji vam daju dodatna ovlašćenja ili samo brutalnije alate mučenja. Stealth će takođe igrati veću ulogu u DL 2, sa grmljem i kantama za smeće koje će se koristiti za sakrivanje ako stvari postanu grozne. Takođe ćete moći da se prikradate neprijateljima zbog tiših ubistava.

 

2-4 igrača za CO-OP

Igra ima opciju za igranje od 2 do 4 igrača u Co-op modu.

 

 

Trenutno nema komentara

Slični članci

07.
May.
2021.
Vesti/Najnovije
Capcom se vratio korenima horora Resident Evil-a sa Village-om koji donosi tipičan razvoj onoga što možemo očekivati od licence i verujte nam da ćete ...
01.
May.
2021.
Vesti/Najnovije
Returnal već izaziva žestoke polemike po forumima ali se svi slažu da je Housemarque napravio pravo gejmersko remek delo.
22.
Sep.
2020.
Vesti/Najnovije
Vladimir Jaksić je osnivač i urednik portala holonetserbia.com. Od sredine 2000-ih uživa u loru i hronologiji Proširenog univerzuma Zvezdanih ratova. ...