Kraj može da nam priču učini lepšom ili jednostavno pokvari ceo ugođaj.
Kaže se da je putovanje bolje od cilja ali kada se osvrnemo na neke od omiljenih igara, uvek se sećamo igre kao celine. Igra je možda bila apsolutno fenomenalna, ili je imala RPG elemente koji izazivaju zavisnost. Neke od najboljih igara svih vremena će pojedince naterati da izjave kako je ta " igra bila sjajna, ali kraj je bio loš.“
Ovo pokazuje da loš završetak video igre ne kvari uvek iskustvo kao što može sa filmovima, na primer. Čak i ako kraj igre nije ono što ste očekivali, putovanje tj. igranje je ono što ćete ceniti zauvek. Evo nekih završetaka u inače prilično sjajnim igrama koji su mogli biti bolji. Slobodno nam javite ukoliko biste vi nešto dodali na listu.
Arkham Asylum
Sigurna jedna od najboljih igara o herojima je Arkham Asylum.
Moglo bi se reći da su programeri zaista brinuli o superheroju i dali su vernu interpretaciju lika i njegovog znanja. Dok preuzimate potpunu kontrolu nad Betmenom, igra vam omogućava da istražite Arkham Asylum nakon što je Džoker napravio pustoš i oslobodio sve zatvorenike. Igra ima odlične borbe sa bosovima, jaku borbu i gotičku horor atmosferu.
Onda sve pada na kraju. Betmen se konačno suočava sa Džokerom kao svojim najvećim neprijateljem. Džoker tada odlučuje da sebi ubrizga serum Titan, što ga pretvara u ogromno čudovište. Džoker je jedan od najboljih zlikovaca u istoriji. Njegovo glavno oružje je oduvek bio njegov dementni mozak. Međutim, na kraju ove neverovatne igre, on se samo pretvara u ogromnu zver. Šteta!
Assassin’s Creed III
Assassin's Creed je igra koja nas je osvojila od samog starta. Imala je svoje uspone i padove i o tome smo dosta pisali.
Assassin's Creed III je bio ambiciozan izlet programera Ubisoft. Igra je bilaizuzetno dobro napravljena a borba je bila poboljšana za lepo i besprekorno iskustvo. Ovde je samo da vas podsetimo uvedena i brodska borba i sve je bilo uključeno u prelepu rekreaciju Amerike iz 18. veka. Savremena priča nije omiljena mnogima a posebno u AC3. Dezmond i njegov tim pokušavaju da spreče smak sveta da bi na kraju igre, Dezmondu ostala dva izbora. On može ili da pustiti svet da nestane ili da ga spasi, što bi ga ubilo i pustilo Juno na svet.
Na kraju, Dezmond odlučuje ovo drugo i igra se tako završava. Gledajući unazad, cela moderna radnja je besmislena jer je u kasnijim igrama jako razvodnjena. Šta vi mislite o ovome? Šta bi bio bolji kraj?
BioShock
Mnogi se sećaju, a neki će se zauvek sećati šoka i strahopoštovanja nakon što su saznali za Would You Kindly tokom BioShock igre. Posle ovog neverovatnog obrta zapleta, poslednji čin igre zaista posrće i izgleda kao da je težak posao za završiti. Nakon prolaska kroz Rapture konačno se susrećete licem u lice sa Frank Fontaine. Osim toga, Fontaine se borio sa ADAM-om i sada je ogromna zver koju morate pobediti. Sama borba sa bosom nije toliko za pamćenje i umanjuje retoriku koja se iznosi.
Cela ova igra vam je predstavila mnoge egzistencijalne ideologije poput slobodne volje i moći. Posle svih ovih pitanja, na kraju nam je data borba ispod onoga što smo očekivali.
Borderlands
Borderlands je bio taj koji je sve započeo pre Destiny i The Division.
Ideja je bila skoro nezapamćena. Uzmite Diabloov sistem plena, ali primenite na njega pucačinu iz prvog lica. Dok nastavak poboljšava skoro sve, originalni Borderlands je bio odličan za svoje vreme. Svaki od četiri lika za igru se osećao veoma različito jedan od drugog. To je dodalo toliko mogućnosti ponovnog igranja.
Kao lovac na trezore, došli ste na Pandoru u potrazi za otvaranjem drevnog trezora za koji se kaže da sadrži moć i blago. Međutim, kada ga konačno otvorite, ostajete izuzetno razočarani. Umesto moći i plena dobijate džinovsko čudovište sa pipcima. Nakon što završite ovog dugog i dosadnog konačnog boss-a, trezor se zatvara i dobijate obaveštenje da se neće otvoriti još 200 godina. Užasno,zar ne?
Fallout 3
Iako se Fallout 3 smatra jednim od najboljih naslova za PS3 i Xbox 360, ima tu neko ali... Nudila je toliko istraživanja u veoma detaljnoj postapokaliptičnoj pustoši. Bilo je to pravo iskustvo igranja uloga u kojem se Usamljeni lutalica Lone Wanderer zaista osećao kao lik kakav ste želeli da bude. Na kraju svog putovanja, nailazite na Projekat Čistoća da biste spasili civile. Da biste aktivirali Project Puriti, morate ili da žrtvujete sebe ili svoju saputnicu, Saru Lajons. Nijedan od ovih izbora nije poželjan.
Postaje i gore. Kada napravite prinudni izbor, igra je gotova. To je bilo to! Više niste mogli da nastavite da istražujete pustoš pošto se vaša priča smatra završenom. Ovo potpuno podriva sve ono što je činilo igru sjajnom. Bethesda će kasnije popraviti ovaj završetak sa Broken Steel DLC-om, ali ovo je bio plaćeni DLC. Dakle, to je loš način da se poništi šteta.
Far Cry 3
Čini se, i dan danas se preispituje šta se desilo sa Ubisoft-om- Niko nije siguran šta je Ubisoft ovde mislio sa ovakvim krajem.
U Far Cry 3 su imali jednog od najharizmatičnijih i najnapadnijih zlikovaca u istoriji igara po imenu Vaas Montenegro. Nažalost, Vaas je ubijen na sredini priče. Nakon toga, Džejson kreće na Hojta, vođu ostrva. Nakon što Džejson ubije Hojta, onse vraća nazad do Citre i njegovih prijatelja. Na tipičan način za Far Cry, Džejson počinje da halucinira. Kada dođe k sebi imaopciju da ili ubije svoje prijatelje ili da ode kući sa njima. Pošto Džejson nije toliko interesantan kao protagonista, ovaj izbor nema veliku težinu i uticaj na igrača.
Šteta! Far Cry 3 je odlična igra otvorenog sveta koja meša prikrivenost sa oružjem u Rambo stilu u prelepom otvorenom svetu. Obavezno je odigrajte ukoliko to niste do sada!
Halo 2
Halo 2 je bio i ostao poznat kao vodeći naslov za originalni Xbox.
Bila je to solidna pucačina iz prvog lica ispunjena vrhunskim pripovedanjem. Nastavak igre zaista proširuje izgradnju sveta unutar ovog univerzuma. Svaka bitka, iako se ponekad ponavljala, uvek je bila intenzivna i uzbudljiva vožnja zahvaljujući novoj mehanici, Ipak, igra i dalje ostaje na listi rayo;arenja zahvaljujući svom izuzetno naglom završetku. Cliffhangers mogu biti dobra mehanika pripovedanja kada se rade kako treba. U Halo 2 ova igra se završava neposredno pre ogromne bitke. Tokom cele kampanje, igrači su očekivali veličanstven kraj pun akcije.
Kada je Master Chief upitan šta radi na brodu koji je krenuo ka Zemlji, njegov odgovor je jednostavno "Gospodine, završavam ovu borbu.“ I to je to. Tako se bukvalno igra završava. Još gore, igrači su morali da čekaju da Halo 3 dobije odgovore, koji se neće pojaviti sledeće tri godine i to na potpuno novoj konzoli!
Mass Effect 3
Znamo da je Mass Effect 3 imao sve što je dovelo do uspeha prve dve igre.
Igra je znatno poboljšana, što je bila glavna kritika prve dve igre. Igrači su imali dve igre vredne izbora za nastavak. Sve u svemu, Mass Effect 3 je bio solidan ulaz. Isto se ne može reći za njen kraj, gde se sve raspalo. Jedan ambiciozan aspekt serije je način na koji se svi vaši izbori prenose u nastavke. Nažalost, igračima je ukradena njihova igračka agencija u završnim trenucima utakmice. Umesto da imate kraj skrojen po vašim izborima, zaglavljeni ste birajući između tri završetka, tehnički četiri završetka sa Extended Cut DLC. U bilo kojoj drugoj igri, ovo bi moglo da funkcioniše. U Mass Effect-u nije. To je učinilo da se igrači osećaju kao da su njihovi izbori besmisleni jer bi krajnji rezultat uvek bio isti.
BioWare će kasnije zakrpiti ovaj kraj, ali šteta je već bila učinjena.
Da li smo neku igru zaboravili? Koja igra je po vama imala razočaravajući kraj?