Bethesda je sama po sebi brend. Sada kada su objavili Starfield, RPG velikih razmera, njihov prvi novi IP u više od 2 decenije, veliki je broj onih koji su poželeli da provere njihovu impresivnu biblioteku igara i vide šta nisu igrali. Sada se prave i razni spiskovi od najboljih romansi u igrama do najružnijih likova, ali možda je najbolje krenuti od težine.
Koje Bethesda igre su najteže za igranje?
Bilo da se radi o mogućnosti da razgovarate sa prijateljem i neprijateljem, pucate ili sečete, sve Bethesda igre imaju ekstremni nivo slobode u kojima igrači mogu da uživaju, bez obzira na poteškoću. Kada je u pitanju težina, postoje neki naslovi na koje morate biti pripremljeni.
Fallout 76
Iako prijem možda nije bio najbolji pri lansiranju, Fallout 76 je postao jedini način da se igra Fallout multiplayer, a to ima nekoliko pogodnosti. Fallout 76 ima isti način igre kao Fallout 4, tako da igrači mogu da uživaju u lakoj i poznatoj mehanici prethodnog unosa, osim ovog puta, uz pomoć nekoliko prijatelja. Dodavanje saradnje je prvo u seriji, sa potencijalnim Fallout 5 koji donosi još više nepoznanica. To znači da prijatelji mogu da uđu u svoj moćni oklop, pokupe najbliži Gatlingov pištolj i uklone svaku čudovište koje se usudi da ih uhvati u borbu. Igra je dovoljno laka zahvaljujući svojim mrežnim atributima.
Fallout 4
Pojavivši se iz Vaulta 111, Fallout 4 je bio hrabar i moderan novi ulazak u Fallout univerzum. Obožavaoci godinama nisu videli ovaj postapokaliptični pejzaž, a Fallout 4 je bio osvežavajući povratak zahvaljujući revolucionarnoj igri oružja i mehanici pljačke, kao i prvi i jedini put kada je protagonista sa glasom predstavljen u igrici Bethesda. Skaliranje poteškoća se pojavljuje prilično brzo u Fallout-u 4, a igrači će moći da vide da je ovo prilično lak Bethesda naslov. Puškaranje čini stvari glatkim i brzim, a neprijateljska veštačka inteligencija nije najpametnija. Saputnici ne mogu da umru, a igrači se osećaju vođeni ka svemu što treba da urade da bi postali najbolji.
Fallout 3
Bethesdin prvi pokušaj u Fallout franšizi došao je sa Fallout 3, igrom u kojoj su konačno prihvatili mehaniku borbe. Fallout 3 je uradio odličan posao za tako rani pokušaj, ali sa njim je došla nova poteškoća koju fanovi The Elder Scrolls-a verovatno nisu očekivali. Činjenica da neprijatelji sada mogu da gađaju igrače umesto da ispaljuju spore strele ili koriste tromo oružje za melee, značilo je da je dodat novi nivo težine. Pored činjenice da su neprijatelji imali oružje, igrači su mogli da pucaju svoje, ali sa manje razornim efektom. Neka oružja su se osećala kao bukvalni BB strelci. Skaliranje područja je takođe prilično kažnjavajuće, tako da ako igrači odlutaju, mogu se naći da ih momentalno ubije vatreni mrav ili nešto gore, tako da je najbolje da se pre toga pridržavate čudnih i divnih likova Fallout 3 za KSP zalazeći predaleko.
The Elder Scrolls 5: Skyrim
Možda trenutni izbor za većinu novopridošlica u Bethesda svet, Skyrim je jedan od najvećih RPG-ova ikada napravljenih, a njegovom otvorenom svetu treba se diviti čak i deceniju kasnije. Od trenutka kada igrači uđu u impresivni svet Skyrim, suočeni su sa svojom potragom za zmajevima. Igrači će prilično brzo shvatiti zašto je Skyrim prilično laka Bethesda igra. Potrage su pojednostavljene, a putne tačke daju definisano mesto interesovanja. Borba samo uključuje igrače koji snažno udaraju stvari oštrim predmetima ili savladavaju građu maga kako bi praktično razbili igru i odmah ubili bilo šta. Povrh svega, veštačka inteligencija nije najpametnija, što znači da igrači mogu da dominiraju kao Poslednji Dragonborn.
The Elder Scrolls 4: Oblivion
Za razliku od drugih Bethesda igara, Oblivion ne drži igrača za ruku čim uđu u njen svet. Prateći cara Tamriela iz zatvora i njegovo ubistvo, igrači dobijaju slobodu da rade šta god žele. Oni mogu da započnu svoje putovanje prateći zahtev umirućeg Cara, ili da odu u Carski grad da postanu šampion Arene, ili samo trče okolo praveći skumu i instalirajući najbolje modove za Oblivion.
Mogućnosti su beskrajne u Oblivion-u, ali novi igrači mogu da se bore sa njegovim sistemom nivelisanja, u kojem će neprijatelji postati primetno teži kako igrač napreduje, što im ne pomaže da se osećaju moćno koliko bi trebalo da budu. Mehanika takođe nije najjasnija što bi mogla da bude, ali sve je to deo šarma i zabave ovog velikog fantastičnog epa.
The Elder Scrolls 3: Morrowind
Igra je dobra i veoma bogata znanjem, što bi moglo biti veliki plus za igrače The Elder Scrolls koji žele da uživaju u onome što serija ima da ponudi. Međutim, igra je značajno zastarela u pogledu grafike i mehanike, tako da igrači ne bi trebalo da očekuju najimpresivnije putovanje koje Tamriel može da ponudi. Oblasti su izjednačene, što znači da igrači ne mogu samo da istražuju bilo gde, a da prethodno ne traže moć. Zadaci se smatraju težim, jer igrači moraju da pronađu sopstveni put zahvaljujući nedostatku markera misije, a udaranje neprijatelja može biti opterećenje na osnovu statistike. Čak i dalje, prilično je lako prekinuti igru napitcima.