Izdavač Bethesda Softworks i programer Arkane Studios Austin objavili su pucačinu iz prvog lica otvorenog sveta, Redfall, u maju kao ekskluzivnu za konzolu Xbox Series X|S, kao i za PC.
Igru su kritikovali svi, najviše gejmeri, međutim, programer će nastaviti da radi na poboljšanju sve dok ne postane dobra igra, rekao je šef globalnog izdavaštva u Bethesdi Pete Hine u intervjuu za GamesIndustry. PC lansiranje The Elder Scrolls Online-a nije bilo besprekorno, ali smo se držali toga, rekao je Hine. Sada je kao ovo ludo popularni multiplatformer. Isto je i sa Fallout-om 76.
Redfall za nas nije ništa drugačije. U redu, nismo dobili početak koji smo želeli, ali to je i dalje zabavna igra... i nastavićemo da radimo na njoj. Uradićemo 60 kadrova u sekundi. Učinićemo da to bude dobra igra jer znamo da, kao prvi studio, Game Pass živi zauvek. Za deset godina biće ljudi koji će se pridružiti Game Pass-u, a Redfall će biti tamo.
"Što se tiče pritiska na Starfild? Uvek postoji pritisak sa svakim lansiranjem. Pritisak je spoljašnja stvar na koju pazimo, ali ne dozvoljavamo da bude fokus jer nemamo kontrolu nad njim. Šta možemo da kontrolišemo? Mi kontrolišemo igru. Koliko je dobra? Kako to radi? Koliko je zabavna? Pa, onda hajde da uradimo to, a sve ostalo će se srediti samo od sebe."
Možda je čovek u pravu.
Videćemo!