Zelda je došla, i Zelda je osvojila!
Ponovo!
Tears of the Kingdom je izašao, i izgleda da ovu igru mnogi igraju. Oni koji je ne igraju se pitaju u čemu je draž ove igre a dok ne probaju, neće znati. Breath of the Wild je najbolja igra ovog serijala do sada. A sada je tu Tears of the Kingdom, koji je više isti, ali bolji, zbog čega je dobio fenomenalne recenzije širom sveta. U stvari, sada je to jedna od najbolje ocenjenih igara na Metacritic-u sa ocenom 96!
Recenzenti su bili veoma impresionirani kako se ona poboljšava u odnosu na prethodne naslove, što je čini jednom od najkreativnijih igara svih vremena. I sve je to lepo dok ne pogledate Twitter. Znamo da je to po mnogima kritička, i poekada toksična platforma, ali tamo korisnici kažu da je licemerno za recenzente i igrače da buduzadovoljni sa Tears of the Kingdom koji je zaključana na 30 kadrova u sekundi, ali se i dalje žale da Redfall radi 30 kadrova u sekundi umesto 60. kako je u početku trebalo da bude.
Postoji nekoliko razloga ljutnje zbog Redfallovog zaključavanja od 30 kadrova u sekundi na Xbox konzolama. Redfall je pucačina iz prvog lica, i samim tim mnogi smatraju da je 60 kadrova u sekundi neophodno za one koji su trenirali na pucačima sa velikom brzinom kadrova. Za njih je igranje sa malom brzinom kadrova mučno, ali ima onih kojima je to potpuno normalno. 60 kadrova u sekundi se smatra industrijskim standardom za AAA igre na najnovijoj generaciji konzola, i to je loš izgled za Xbox kada čak ni first party igre ne dostižu tu brzinu kadrova na konzoli koja se reklamira kao jedna od trenutno najmoćniji na tržištu. Naravno, nije pomoglo to što igra uopšte nije bila odlična, a čak i na PC-u, Redfall je imao problema sa brzinom kadrova.
Tears of the Kingdom nije pucačina iz prvog lica. To je igra otvorenog sveta u kojoj trčite po Kraljevstvu Hyrule Kingdom of Hyrule, gradite stvari i istražujete zemlju. Napravljena je da radi na ručnoj konzoli koja je prvi put objavljena 2017. Većina ljudi koji igraju ovu igru ne očekuju 30 kadrova u sekundi i neće biti uznemireni što ne mogu da igraju sa većom brzinom kadrova. Kao i Redfall, Tears of the Kingdom ima nekoliko problema sa brzinom kadrova, ali su daleko manje ozbiljni i uporni. Ove situacije uopšte nisu iste, a glupo je reći da jesu. Tears of the Kingdom je gigantska igra koja radi na starom hardveru, a Redfall je linearnija pucačina na veoma moćnoj konzoli aktuelne generacije.
Debata ipak donosi zanimljivu tačku da će ljudi biti tolerantniji prema igrici koja radi na nižoj brzini kadrova ako je zaista dobra. Videli smo da je Star Wars Jedi: Survivor dobio bolje kritike od Redfall uprkos tome što je užasno radio na PC-u, a to je zato što je u celini bila bolje napravljena igra. Što se tiče hardvera za koji je napravljen, Tears of the Kingdom radi mnogo bolje od Redfall-a, a mi se fokusiramo na pogrešne stvari kada je u pitanju odluka koliko je igra dobra.
Ima nekada nešto u onome da ne možemo sve gledati istim očima i primenjivati ista pravila. Ili ne?