Horizon Forbidden West - Burning Shores DLC je blizu, a uzbuđenje nastavlja da raste. Guerrilla Games polako otkriva nove informacije, što smo bliže to ih je više, a juče je objavljen Meet the Machine koji prikazuje Waterwing.
Ova nova mašina tipa ptice ne samo da će se vinuti u nebo sa Aloy na leđim, već će moći da zaroni ispod talasa radi daljeg podvodnog istraživanja. Ova nova funkcija zaista prikazuje tehnološko čudo PS5 konzole. Kada je HFW lansiran u februaru 2022. godine, mnogi fanovi su bili oduševljeni što je igra omogućila Aloy da montira Sunving i poleti u nebo. Štaviše, dok su grafika i performanse uglavnom bile u redu za PS4 i PS4 Pro, odluka da Burning Shores bude ekskluziva za PS5 ostavila je neke fanove nezadovoljnim. Kako i ne bi!
Ali, ako pogledamo šta sve donosi Burning Shores, možda je i opravdano.
Kreatori igre su pokušali da objasne ovu odluku da se Burning Shores premesti na PS5, preko posta na PS blogu koji sadrži intervju sa direktorom igre Mathijs de Jonge. Jedan od prvih elemenata o kojima se razgovaralo je bio koliko su Horizon igre neverovatno vizuelne, što znači da dodatna snaga procesora i memorija omogućavaju da se taj kreativni kvalitet dodatno poboljša. Takođe, istaknuta je mogućnost igranja igre u konstantnom stanju od 60 kadrova u sekundi, karakteristika koju obožavaoci obično žele i veoma je poznata u PC igrama koje mogu da imaju 4K igranje pri 60 fps ili više. Mathijs je takođe napomenuo da iako Horizon Forbidden West nije bio ograničen u svojim mogućnostima da optimizuje za PS4, Guerrilla je morala da planira kako da izrazi svoj sadržaj za oba sistema.
Za Burning Shores, Mathijs kaže da je fokus bio isključivo na PS5, omogućavajući developeru da nastavi dalje sa svojom kreativnom vizijom bez ograničenja. On dalje objašnjava da će ruševine Los Anđelesa i njegovih okolnih oblasti, posebno naselja u i oko ruševina, biti veoma detaljne i pune aktivnosti a za to je potrebno mnogo procesorske snage. Ovo se takođe odnosi na određenu bitku sa boss-om Burning Shoresa za koju Mathijs tvrdi da se može voditi samo na PS5.
Oblaci su takođe poboljšani snagom PS5 koristeći voksel tehnologiju za generisanje gustih, dinamičkih rezultata na malim i velikim visinama. Oblaci će predstavljati munje i pejzaže poput tunela, pećina i drugih iznenađenja. Ovaj dodatak naglašava kritične elemente koje je Mathijs objasnio kada je u pitanju korišćenje u potpunostie moći PS5 sa razdaljinom za crtanje, u kojoj detalji mogu biti prikazani na mnogo većoj udaljenosti, posebno kod igrača koji koriste mehaniku letenja.
Ovo dodatno potvrđuje DLC samo za PS5, jer će prolazak kroz oblačne pejzaže biti jednako precizno prikazan kao i zemljište ispod.
Sa svim ovim informacijama u vezi sa snagom PS5, ima smisla da je Burning Shores ekskluziva za PS5, posebno kada u jednačinu unesete novi Waterwing. Kao što je prikazano u novom Meet the Machine, Waterwing ne samo da će voditi Aloy kroz prelepe novoizrađene pejzaže oblaka, već će i roniti pod vodom radi daljeg istraživanja. Burning Shores je istakao Los Anđeles kao vulkanski arhipelag, ističući novo vazdušno i podvodno putovanje.
U trejleru, vidi se Waterwing kako roni nosom pod vodom, potpuno sposoban da pliva sa Aloy na leđima dok manevriše oko podvodnih ruševina Los Anđelesa i okoline. Ovo dodaje potpuno novi element za podvodno istraživanje koji nije bio predstavljen u osnovnoj igri, što je moguće uz dodatni nivo zaštite od drugih podvodnih pretnji. Štaviše, Guerrillaa tvrdi da je Waterwing veoma manevarski i nepopustljiv neprijatelj kada je uznemiren.
Ova informacija može značiti da će podvodna borba biti izvodljiva u Burning Shores na leđima Waterwing.