Mi svakoga dana imamo po neki tekst o Zeldi, pa ni danas nema izuzetka.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom je konačno dobio uvid u gameplay koji smo iskreno očekivali ranije. Na razočarenje mnogiha fanova, on je trajao samo 10 minuta. Čak nije otkrio previše ali je dao fanovima bolju predstavu o tome šta se sprema za dugo očekivani nastavak i po čemu se zapravo izdvaja od prethodnih.
Sada,tu je nova mehanikakoja će, čini se, ponovo napraviti korak dalje kada je u pitanju žanr otvorenog sveta!
Legenda o Zeldi: Breath of the Wild koja je lansirana 2017. godine se smatra jednom od najuticajnijih igara u poslednje vreme. Igra je odmah postala hit svojim jedinstvenim pristupom formatu otvorenog sveta koji je najveća prodajna tačka igre. Skoro šest godina kasnije, Legenda o Zeldi: Tears of the Kingdom izgleda ponavlja istoriju. Igra proširuje Breath of the Wild na jedan veliki i nov način.
Breath of the Wild je stalno podsticao naza kreativna rešenja za borbu i rešavanje zagonetki. Umesto da usvoji dizajn otvorenog sveta sličan igrama kao što je na primer Far Cry, gde se na mapi nalazi mnogo različitih ikona od samog početka, Breath of the Wild omogućava igračima da otkriju svoje okruženje sopstvenim tempom, i da zakači svoje interesantne tačke na mapi. Na putu će igrač verovatno imati razne susrete, od neprijateljskih logora do svetilišta, koje je otkrio sam zbog čega se zaista oseća kao heroj avanture.
Tu je bilo i mnogo intrigantnih zagonetki koje se neprimetno uklapaju sasvojim okruženjem i tako se osećaju kao deo sveta a ne kao da su samo u još jednoj slagalici otvorenog sveta. Rešenja u BOW su igrači stvarno morali da razmišljaju i sprovode rešenja, i umesto samo alata kojima bi rešili problem, bitno je bilo i razmišljanje i snalaženje.
Sada, posle toliko godina čekanja, čini se kao da The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom prihvata visok nivo slobode igrača svog prethodnika i dodatno ga proširuje na jedan jednostavan i efikasan način. Prvi put viđen u poslednjem trejleru, a definitivno otkriven u nedavnom prikazu igre, Link će imati novu sposobnost pod nazivom Fuse u Zelda: Tears of the Kingdom. Ova nova mogućnost omogućava igračima da spajaju objekte samo jednim pritiskom na dugme.
U trejleru, Link je koristio ovu novu sposobnost da pričvrsti kamen na štap kako bi napravio improvizovani čekić i spojio niz objekata zajedno da bi napravio čamac. Samo ova jedna sposobnost ima neverovatan broj mogućih primena. Čini se da će Tears of the Kingdom staviti još više kontrole u ruke igrača!
Sa novom sposobnošću Fuse, broj različitih načina na koje igrač može da pređe jezero se povećao. Mogli su da naprave čamac, da naprave leteću spravu koja će kliziti preko njega i skoro sve ostalo na šta su mogli da se pomisle i sve je to neverovatno lako za uraditi. Igrač samo treba da povuče dva objekta zajedno i pritisne jedno dugme. Sa ovom jednom sposobnošću, Zelda: Tears of the Kingdom mogla bi da ponovo revolucionarno unapredi žanr otvorenog sveta, baš kao što je to učinio njegov prethodnik pre par godina.
Jedva čekamo!