Microsoft je krenuo da objavljuje razne indormacije iz sveta video igara od čega su neke jako interesantne.
Oni su nedavno podelili tabelu koja prikazuje distribuciju svakog izdavača na PlayStation, Xbox i Nintendo platformama.
Ovi podaci nisu zasnovani na broju naslova koje je EA doneo na PlaiStation, već na broju prodatih igara.
Microsoft i dao neka pojašnjenja ovog dijagrama.
Zasnovan je na globalnim podacima o prodaji igara 2021. Zbog prirode besplatnih igara, one nisu bile uključene u tabelu i izveštaj. „PlayStation igrači kupuju igre od velikog broja izdavača da bi ih igrali na njihovoj konzoli. EA je najveći dobavljač igara za PlayStation, a slede Ubisoft i Take Two. Sam Sony je četvrti najveći izdavač igara na svetu i četvrti najveći dobavljač za PlayStation. Činjenica da je plava traka koja se proteže od Sonija do PlayStation-a toliko široka je pokazatelj do koje mere Sony drži svoje objavljene igre skoro u potpunosti isključivo za PlayStation. Sony ima 286 igara koje su ekskluzivne za PlayStation, uključujući neke od najuspešnijih i najpopularnijih naslova kao što su God of War, Spider-Man i Last of Us."
Dakle, to je mnogo informacija i brojki koje treba uzeti u obzir.
EA je bio najveći izdavač na PlayStation-u!
Pretpostavlja se da EA takođe dobija toliki udeo u PlayStation poslovanju. EA sportske igre, FIFA 21 i Madden NFL 2021, verovatno su bile u velikoj meri garancija da će dobiti veliki udeo u prodaji, kako u Americia, tako i van nje. Bitno je napomenuti i da je ovo bila godina kada je EA objavio Battlefield 2042, igru koja se borila protiv Activision-ovog Call of Duty Vanguard. Obe igre su zapravo loše primljene nakon lansiranja, ali DICE-u je trebalo toliko vremena da popravi probleme sa lansiranjem Battlefield 2042 da nisu smatrali da je u potpunosti popravljen sve do ove godine. T
Takođe je primetno da su Ubisoft i Take-Two bili usklađeni prema drugom i trećem slotu na PlayStation konzoli, respektivno. Prihod Take-Two od Grand Theft Auto Online možda ovde nije u potpunosti uzet u obzir, ali to je potencijalna prodaja Red Dead Redemption 2 i Grand Theft Auto V. Ovo je verovatno pokazatelj fokusa i zarade njihovih naslova. Što se tiče Ubisofta, donedavno su oni zaista bili jedan od plodnijih izdavača trećih strana pa nije iznenađenje što su tako dobro prošli.
Activision je izjavio: „Activision je tek peti najveći izdavač igara. Activision je, dakle, manji od brojnih drugih izdavača igara kao što su EA i Take Two i manji od sopstvenog izdavačkog posla kompanije Sony. Ima svetski udeo od % prihoda. Nintendo je dosledno drugi najveći izdavač. Poslednjih godina, Activision je bio ili trećeplasirani ili, 2020., četvrtoplasirani izdavač (iza Sony), a Take-Two i Ubisoft ih prate."
Što se tiče Nintenda, možda se ne čini tako, ali oni su iznenađujuće plodan izdavač. Zapamtite da Nintendo objavljuje samo konzolne igre u ovim podacima o prodaji na sopstvenim platformama, a trenutno je to samo jedna platforma, Nintendo Switch. Ako ste se pitali, 2021. je imala dosta izdanja od Nintenda, uključujući nove verzije Pokemon Snap i Mario Golf, ponovna izdanja Super Mario 3D World i Skyward Sword, Miitopia, Metroid Dread, DC SuperHero Girls.
U međuvremenu, Activision karakterizuje sebe kao one koji stoje iza EA i Nintenda, a možda je delimično namerna da izgledaju manji. Možemo razmišljati o Activision-u kao o ogromnom konglomeratu za establišovanje imena Blizzard, King i drugih kompanija sa kojima su se spojili. Međutim, EA je takođe veoma teško igrao tu igru spajanja i akvizicije. EA je ugasila neke od tih kompanija, ali većina njih je jednostavno potpuno apsorbovana u EA veću strukturu. Bez obzira na to, EA nastavlja da preuzima studije i druge kompanije. Njihove najnovije velike akvizicije su mobilni programer Glu Mobile, sim trkački studio Codemasters, GameFly i Titanfall programer Respawn Entertainment.
Izvor Gameranx