Da li ste pročitali recenziju za igru Wo Long: Fallen Dynasty? Imate od nas preporuku i za čitanje, i za igranje.
Čini nam se da Soulslikes igre ne nedostaju. Sa velikim uspehom koji je postigao Elden Ring, programeri se okreću ovom jedinstvenom načinu igranja koji spaja poteškoće, veliku fantaziju i sticanje znanja u očaravajuću fantaziju. Tim Ninja, poznato bliski poštovalac Soulslike dizajna, ponudio je Wo Long: Fallen Dynasty, kao dostojnog konkurenta za ukrašavanje Soulslike krune.
Wo Long: Fallen Dynasty postavlja svoje akcije u drevnu Kinu tokom ere Tri kraljevstva. Bezimeni protagonista mora da se kreće kroz sve veću demonsku pretnju koja uništava zemlju. Putovanje je, ne iznenađuje, izazovno, ali igra je dosta dobra. Ipak, osta nas se zapitalo i konsultovalo oko toga da li je moža moguće nekako unaprediti dodatno ovu igru.
Naš dragi kolega Nemanja misli da za razliku od Dark Soulsa, gde se izgradnja sveta i naracija nikada ne daju vama, Wo Long priča pokušavajući da donese linearnu priču potpomognutu scenama. Međutim, način na koji igra prenosi priču je spor i težak za razumevanje. Možda ćete imati problema da razumete šta se tačno ovde govori. Scene nisu od pomoći u kretanju priče, jer se čini da svaka od njih uvodi stvari niotkuda ili dodaje nekoliko novih stvari odjednom. Možda je trebalo da se sve suzi na čiste elemente pripovedanja, umesto da nam bez razloga neprestano baca nove tačke zapleta i saznanja.
Bora misli da je glavni protagonist preterano tih. Tihi protagonisti su sve manje popularni u velikim RPG-ovima. Igre kao što su Atomic Heart i Fallout 4 pokušavaju da više ukorene vaš lik u priču dajući im glas. Protagonista Wo Longa, iako je ono što želite da bude, gubi značaj time što je potpuno neartikulisan unutar konceptualno epske priče. Priča je utkana u šavove visoke fantazije, a protagonista se drži nekako sam tokom scena. Vidite lakoću borbe i pomoć velikim istorijskim ličnostima, ali i neverovatnu uzdržanost i tišinu. Ovaj statični pristup liku često donosi konfuziju u motivima protagonista. Upadljiviji protagonista bi možda odptetljao narativnu konfuziju.
Naš Nikola, zaljubljenik u anime misli da kada razmišljate o Soulslike, nema sumnje da razmišljate o neprijateljima sa kojima ćete se suočiti. Wo Long kombinuje demonsku žestinu sa pobunom žutih turbana, stvarajući nezaboravne dizajne zlikovaca. Međutim, prelazeći sa bojnog polja do drugog bojnog polja, varijacije neprijatelja izgledaju iznenađujuće retke i ne ostavljaju prostora za više raznolikosti. Zombiji, veliki zombiji, životinjski zombiji i neobični veštak su među najčešćim neprijateljima sa kojima ćete se boriti. Na pola puta kroz avanturu, varijacija neprojatelja se reciklira do upadljivog stepena. Sva sreća da se i sami boss-ovi pridržavaju nezaboravnog, morbidnog dizajna po kojem su Soulslike poznati.
Dana spominje pratioce. Pratioci vam pomažu u gotovo svakoj fazi vašeg putovanja. Poznati kao Pojačanja, uvek možete da dočarate ratnike koje ste sreli da se bore na vašoj strani. Oni su korisni, ali ne i nepobedivi, a oboreni pratioc će morati da se oživi putem animacije isceljenja. Šteta je da se ova spasonosna usluga ne može uzvratiti. Kada se vaše zdravlje završi, to je poražavajući poraz. Mrtav si. Nema opcije da vam vaš saputnik pruži drugu šansu. Čudno je da se ova usluga izostavlja kada vam je najpotrebnija.
Milan smatra da pored napredovanja igre, Wo Long sadrži opcione sporedne zadatke koji se obično otkrivaju u Skrivenom selu Hidden Village. Ovim potragama nedostaje dubina i pribegavaju se svima koji se osećaju kao potraga za dohvatom koji imaju vrlo malo podsticaja da se završe. Kada su u pitanju Soulslike, teško je ne želeti uvek više. Nažalost, nećete ga naći u sporednim misijama. Da su ove misije imale malo više misterije oko sebe, možda bi pomoglo u angažmanu. Pod-bojna polja nude više za zagristi kada je u pitanju dodatna igranja, ali ne i dovoljno.
Kako se Vama dopada igra?