Warzone 2.0 je zvanično lansiran sa mnogo uzbudljivih novih nadogradnji i dodataka za fanove.
Gulag je dramatično promenjen zahvaljujući dodavanju tamničara, o čemu smo već pisali.
DMZ režim je uveo novi način igranja koji bi mogao da dovede do više bioskopskih iskustava. Uporišta i crna mesta predstavljaju igračima novi izazov koji treba da savladaju dok love protivnike.
Pored ovih upadljivijih promena, Activision je takođe odlučio da revidira sistem pljačke sa ovom novom verzijom Warzone. U našem nedavnom tekstu smo predstavili sve glavne promene koje dolaze u Warzone. Među ovim detaljima bilo je i uvođenje novog sistema ruksaka koji menja način na koji se predmeti ispuštaju i način na koji operateri mogu da pljačkaju neprijatelje nakon ubijanja. Iako ova promena nije nužno tako uzbudljiva kao neke druge promene, mogla bi značajno da promeni način na koji se igra igra.
Prethodno u Warzone, kada je igrač ubijen, ispusti se sva oprema. Drugi igrači mogu da priđu do pojedinačnih predmeta da ih pokupe. Sada će, međutim, ubijeni igrač ispustiti svoje primarno oružje i ranac koji sadrži sve ostalo što je imao kod sebe. Drugi igrač će moći da podigne primarno oružje kao i ranije, ali će morati da stupi u interakciju sa rancem da bi pokupio bilo šta drugo. Kada komunicirate sa rancem, pojaviće se meni inventara i igrač će moći da odabere koje predmete želi da uzme. Ovaj sistem će se primenjivati i na battle royale kao i na novi "DMZ" režim; mada, u battle royale, postojaće i standardne kutije sa zalihama koje jednostavno ispuštaju predmete koje treba pokupiti kao i uvek. Ovo bi trebalo da uzdrma borbu jer će igrači morati da se naviknu na novi sistem i nauče kako da se kreću ovim menijem inventara što je brže moguće.
Sa praksom, ovo bi moglo ubrzati pljačku jer igrači neće morati da skeniraju teren u potrazi za pojedinačnim predmetima. Umesto toga, trebaće samo da izaberu ranac i zgrabe stvari koje žele.