Dolazeći sa relativno oskudnih 300 MB koju si najavljivali opšta poboljšanja kvalitetaigranja i ispravke stabilnosti, God of War Ragnatork nas je oduševio.
Sada, sve to izgleda još bolje sa značajnom zakrpom od prvog dana koja uključuje iscrpnu listu podešavanja i poboljšanja performansi, sve smeštenih u još uvek vrednih 745 MB. Uz to, nažalost, tek treba da postoje zvanične objave o zakrpi za ažuriranje 2.001, tako da nismo sasvim sigurni na šta se odnose.
- Popravljeni su neki retki slučajevi u kojima bi se aplikacija rušila.
- Ispravljeno nekoliko grešaka sa nekim funkcijama pristupačnosti.
- Popravljeni su neki problemi sa performansama.
- Dodatna podešavanja, uključujući borbu, napredovanje, ekonomičnost, navigaciju, kameru i naraciju.
- Dodatna haptička podešavanja i pokrivenost.
Ali, čini se da je ažuriranje samo za PS5 konzole. Teška nešto više od 200 MB, ažuriranje je navelo igrače da se nadaju da je Santa Monica Studio rešio problem koji sprečava igrače da menjaju poteškoće u toku igre, ali to nije slučaj. Od lansiranja, igrači su izveštavali da uprkos potvrđivanju promene u težini tokom igre, promena ne stupa na snagu, ostavljajući igračima da shvate različita rešenja sa malo ili bez uspeha. Nagađalo se da je ažuriranje izmenilo poziciju menija sa opcijama otvaranja ekrana, ali se pozicija menija menja nakon što igrači prvi put koriste datoteku za čuvanje. To je na snazi od dana objavljivanja.
Nakon što je objavljen 9. novembra, God of War Ragnarok je dobio skoro jednoglasne pohvale uz postizanje rekordne prodaje širom sveta.