Direktor Ubisoftove dugo očekivane piratske avanture, Skull and Bones, otkrio je da očekivana igra „nije vođena naracijom“; kako bi se omogućilo igračima da "kreiraju sopstvene priče i budu u mogućnosti da odaberu vrstu pirata koji žele da budu".
Skull and Bones nije igra zasnovana na naraciji,
Direktor igre Rajan Barnard rekao je za True Achievements sledeće: „Imamo narativne delove - u igri ćete sresti važne NPC zvane Kingpins koji imaju svoje priče koje ćete naučiti dok sa njima razvijate odnos sklapanjem ugovora sa njima".
"Postoji osnovna priča u igri sa kojom gradimo celokupno svetsko znanje, ali to nije glavni fokus. Želimo da igrači kreiraju sopstvene priče i da mogu da izaberu vrstu pirata koji žele da budu. S obzirom na to, ono što vas vodi kroz sistem napredovanja koji nazivamo Infami je činjenica da ćete dobiti pristup nacrtima u igri koji će vam dati različite vrste brodova, oružja i oklopa. Biće vam potrebni dok se krećete i istražujete širom sveta da biste bili efikasni protiv novih neprijatelja," dodao je on.
Barnard je takođe dao više detalja o igri, otkrivajući da se tim pobrinuo da bude stvarno jasno da je to bila pomorska igra. „Postoji mnogo različitih ispostava koje treba otkriti kao igrač“, rekao je Barnard. „Svi oni imaju logore, ponekad čak i više kampova, koji se rotiraju kroz sistem koji imamo. Tako, na primer, može postojati određena frakcija jednog dana, a sledećeg dana umesto njih, znate, skitnice. Ovo je bio deo načina na koji smo želeli da obezbedimo da se svet promeni i da se osećamo živim... potraga za blagom je jedna od stvari koja će se desiti samo na predstraži kada konačno otkrijete lokaciju tog skrivenog blaga."
Takođe je govorio o prilagođavanju. Svaki brod će imati svoja prilagođavanja, i posadi, koja se razlikuje od broda do broda. Takođe smo saznali da će se u igri nalaziti i "divljie životinje i ekstremni vremenski događaji", kao i crafting.
Barnard je takođe objasnio da igra neće doći na PS4 ili Xbox One jer „sa dugotrajnošću podrške koju smo planirali, imalo je smisla da smo objavili na konzolama trenutne generacije“.
"Najviše sam uzbuđen što će igrači popuniti svoju flotu i videti dubinu pomorske borbe i kako funkcioniše naš sistem za brojanje oružja," dodao je Barnard. Takođe će biti zanimljivo videti kako se igrači nose sa najtežim izazovima u igri - tvrđavama. Opkoljeni neuspesima i kašnjenjima, Skull and Bones su prvobitno otkriveni na E3 2017, i od tada smo videli i čuli iznenađujuće malo osim što smo dobili najave o kašnjenju 2018., a zatim ponovo 2019.
Sva ta tišina je sada završena i Ubisoft je konačno dao informacije o ovoj pritatskoj igri 7. jula 2022. i potvrdio da će nakon više godina odlaganja, Skull and Bones konačno izaći 8. novembra 2022. godine.