Prvobitno osnovan 1979. godine, Capcom je izdavač sa impresivnom bibliotekom franšiza i likova koja je verovatno rival Nintendu. Sa serijama kao što su Mega Man, Resident Evil, Monster Hunter i Street Fighter, Capcom se učvrstio kao glavna komponenta industrije video igara.
Tokom proteklih deset godina, kompanija je uspela da se nađe u stanju skoro konstantnog rasta, što je više nego impresivno i ne može se reći za ostale velike kompanije. Početkom 2010-ih, Capcom je primenio nekoliko taktika za iznenađenja i unapređenja sa svojim DLC praksama. Nekoliko igara iz tog perioda kao što su Resident Evil 6 i DMC: Devil May Cry nisu bile tako dobro prihvaćene od strane kritičara, ali su se i dalje dobro prodavale za kompaniju. Ovo je bio period kada je izdavač počeo da doživljava uzastopne godine rasta i, kako je vreme odmicalo, igre su počele da se poboljšavaju i zarađuju još više novca za kompaniju.
Igre kao što su Resident Evil 7: Biohazard i Devil May Cry 5, na primer, bile su dobro prihvaćene od strane igrača i kritičara i veoma su dobro prodavale za izdavača. Nove verzije Resident Evil 2 i Resident Evil 3 su takođe prošle relativno dobro, jer se rimejkovi Resident Evil često navode kao zlatni standard za rimejkove.
Čini se da se sav ovaj trud i napor isplati, jer Capcom trenutno očekuje da će 2022. biti njegova deseta uzastopna godina rasta uprkos nekim ranim zastojima. Od 30. juna, prodaja za Capcom je pala za 47,9%, dok je njegov operativni prihod manji za 48,9%. Međutim, Capcom je ovo pripisao prošlogodišnjem izdanju Resident Evil 8: Village i njegovoj masivnoj prodaji jer kompanija tek treba da objavi izdanje većeg naslova u istom periodu za 2022.
Uprkos ovom padu prodaje, Capcom trenutno očekuje da će svoju punu prodaju ostvariti pre kraja fiskalne godine sa fokusom na izdanja velikih naslova, kao i na digitalnu prodaju. Očekuje se da će predstojeći rimejk Resident Evil 4 biti objavljen nedelju dana pre kraja 2022. fiskalne godine. Resident Evil 8 DLC The Winters Expansion zajedno sa Gold Edition igre će verovatno povećati ukupni prihod kompanije u 2022. godini, održavajući je na pravom putu za desetu godinu rasta.
Teško je posmatrati ovu konkretnu vest kao bilo šta drugo osim kao dobru u ovom trenutku. Dok su kompanije poput Activision-a doživele da radnici formiraju sindikate zbog navodnih loših uslova rada, čini se da je Capcom izbegao ove priče. U stvari, kompanija je takođe rekla da planira da da prioritet poboljšanju svog radnog okruženja kako bi pomogla u ostvarivanju svojih ciljeva. Ovo takođe uključuje planove za povećanje osnovnih plata japanskih radnika kao deo veće promene u odeljenjima za ljudske resurse.
Da li će Capcom ispuniti ova obećanja ili će im ostati posvećen, to ćemo svakako videti.