The Quarry je nova horor igra kompanije Supermassive, tima koji stoji iza Until Dawn. Evo svega što bi trebalo da znate o igri pre nego se pojavi u radnjama. Iako Until Dawn nije bio za svakoga, bio je odličan primer za bioskopsko pripovedanje u igricama. Sada se Supermassive vraća sa svojom novom horor igrom, The Quarry sablasnog izgleda. Igra se trudi da kanališe petak 13. u svom promotivnom materijalu. Ovoga puta, The Quarry će prikazati još jednu grupu tinejdžera u opasnosti, ali umesto kolibe u snegu, igra će nas odvesti u letnji kamp koji će gubiti jednog po jednog tinejdžera. Ko će živeti, a ko umreti zavisiće od igrača i izbora koje će doneti.
Supermassive Games je objavio izjavu na Twitter nalogu u kojoj se potvrđuje kašnjenje, ali nije dao eksplicitan razlog zašto je online multiplayer pomeren, u najboljem slučaju, do 8. jula.
"Doneli smo tešku odluku da odložimo režim za više igrača na mreži kako bismo vam pružili najbolje moguće iskustvo," nevedeno je. "Ipak, nije dto ugo čekanje; onlajn multiplayer će biti dodat putem ažuriranja do 8. jula." Deo za više igrača na mreži daje kontrolu nad igrom igraču domaćinu, dok bi do sedam drugih moglo da pruži informacije o desetinama izbora dostupnih tokom igre. The Quarry je najavljen tek pre dva meseca, 17. marta, i vidi se da se Supermassive Games vraćaju horor žanru.
Igrači će kontrolisati devet različitih likova koji pokušavaju da prežive poslednju noć letnjeg kampa, i svako može da živi a i svako može da umre.
Već smo pisali o osnovnom zapletu igre. Zbog neočekivanih okolnosti, deca iz The Quarry moraju da provedu dodatnu noć u letnjem kampu Hackett’s Quarry. Odrasli u njihovim životima su čudno užasnuti ovom vešću, ali za tinejdžere je to samo još jedna šansa za epski dobru zabavu. Noć počinje kao normalna letnja zabava, ali stvari brzo kreću van očekivanih tokova. Tamo u šumi ima nečega, i to nešto nije prijateljski nastrojeno prema strancima.
Dodajte vrane, misteriozni šapat, tarot karte, VHS tehnologiju iz 80-ih i seoske priče, i to je recept za zabavnu mešavinu između kampa i hladnoće.
Glumačka ekipa je velika, a kamperi imaju interakciju na zanimljive načine. Takođe su veoma proaktivni, što neprestano pokreće radnju napred. Likovi ne razmišljaju o duboko usađenim traumama ili složenim moralnim dilemama. Umesto toga, oni donose brze izbore. Kao na primer, zar ne bi bilo smešno zamahnuti ovim pištoljem? ili Zašto da čekamo unutra kao gomila štrebera kada možemo da zapalimo lomaču?
Tinejdžere glume mladi holivudski glumci poput David Arquette (Scream), Lin Shaye (A Nightmare on Elm Street), Ariel Winter (Modern Family), i Justice Smith (Jurassic World). U početku imaju jednostavne probleme, ali stvari postaju komplikovanije kada moraju da se fokusiraju na samoje jedan cilj - preživljavanje. To je dilema u koju se lako da uroniti, a to znači da igrač ima mogućnosti izbora. Pokvareni likovi i još pokvareniji likovi, da li da pokušate da ih spasete ili da pobegnete u šumu? Lik koji očajnički pliva i ostaje bez daha a odluka je da li da izronite i rizikujete da izgubite dragoceni plen, ili da ostanete pod vodom sa svim tim lancima i mrtvim telima?
Pošto je glumačka ekipa tako velika i prepuna bolno glupih odluka, ima mesta za uživanje u nekim od njihovih strašnih smrti. OK, znam da zvuči grubo ali ovo je igra, imajte to u vidu. Antologija Dark Pictures iz Supermassive ima manju glavnu glumačku ekipu i ohrabruje igrača da ih pažljivo zaštiti, dok The Quarry ne brine toliko o tome koga će iz ekipe pretvoriti u leš. Podseća pomalo na prve epizode serije The 100 kada taman za nekoga pomislimo da je glavni lik a inda ga u sekundi ubiju na najgori mogući način.
Ono što meni nije jasno je, zbog čega je sve oko ove igre nekako urađeno "na mala vrata". Delevoper govori o potencijalno jednom od najvećih hitova ove godine a tako malo nam je predstavljeno. Da li se nešto naučilo iz grešaka o preteranom hajpu, da li je developer ipak malo nesiguran u priču koju prodaje ili baš suprotno, toliko veruju u igru da misle da im velika reklama i pompa nisu potrebni?