Najnovije ažuriranje BioWare Community nastoji da "povuče zavesu za transparentniji pogled na proces pravljenja igara koje volite" i fokusira se na trenutni rad na Dragon Age 4.
Sa direktorkom igre Corrine Busche, direktorom produkcije Mac Walters, direktorom razvoja produkcije Benoit Houle, kreativnim direktorom John Epler i tehničkim direktorom Maciej Kurowski, blog nam daje mogućnost da malo zavirimo u ono što možemo očekivati od ove tako dugo očekivane igre.
Kurowski ide u detalje o tome šta se dešava, naglašavajući da tehnički principi Dragon Age 4 uključuju „posedovanje pravih alata koji najbolje odgovaraju našim igrama“; i minimiziranje trenja osiguravanjem da su alati laki za upotrebu i pomažu programerima da budu što kreativniji. "Uvek učimo i guramo se, i sa svakom igrom postajemo sve bolji. Ali uvek možemo da poboljšamo," Kurowski kaže. "Jedva čekam da pričam više o nekim od zanimljivih stvari koje smo uradili na tehničkoj strani za Dragon Age. Likove shvatamo veoma ozbiljno i radimo mnogo da bismo im dali više karaktera nego što su ikada imali u prošlosti. Ne mogu još uvek da kažem više, ali ćemo vremenom!"
Ljubitelji Dragon Age franšize će biti oduševljeni kada čuju da će likovi sledeće igre biti još veći... pa, likovi.
Franšiza je poznata po svojoj kultnoj glumačkoj ekipi, od patuljka pripovedača sa sklonošću stvaranju problema, Varric Tethras, do uvek polarizovanog velikog zlog vilenjaka, Solasa. Impresivna dubina Dragon Age likova i sposobnost igrača da izgradi odnose sa toliko njih je ogroman deo onoga što seriju čini tako voljenom, a obećanje koje će Dragon Age 4 ponuditi još bogatijim karakterizacija je primamljiva.
Ostatak bloga sadrži nekoliko dragocenih detalja, osim što se tim slaže da zajednica Dragon Age-a ima "nešto posebno u vezi sa tim" i obećanje da će Dragon Age 4 biti nešto neverovatno.