Microsoft nastavlja da povećava vrednost Xbox Game Pass-a tako što redovno dodaje nove i uzbudljive igre u ponudu.
2022. već je bilo nekoliko izdanja od prvog dana na Xbox Game Pass-u, uključujući Rainbow Six Extraction i Hitman Trilogy. Ovog meseca, Microsoft je ponudio hvaljeni indi naslov Tunic kao deo Xbox Game Pass-a.
Marvel’s Guardians of the Galaxy je takođe dodat u Xbox Game Pass 10. marta. Ovaj naslov je dobio nekoliko nagrada krajem 2021. godine, pri čemu je većina pohvala bila usmerena ka priči i likovima. Većina AAA igara za jednog igrača smeštena je u otvoreni svet, ali Marvelovi Čuvari galaksije nudili su potpuno linearno iskustvo. Mnogi igrači su smatrali da je to preko potrebna promena tempa.
Novi izveštaj sada otkriva koliko je Microsoft možda platio da bi Marvelovi Čuvari galaksije stigli na Xbox Game Pass.
Industrijski analitičar po imenu David Gibson tvrdi je da je Microsoft platio 5-10 miliona dolara za Marvelove Čuvare galaksije na Xbox Game Pass-u. On je napomenuo da se igra prodaje za oko 29 dolara u maloprodaji, a Sqare Enix navodno dobija samo 2 dolara po igri kao deo ovog posla. U nastavku tvita, Gibson je naveo da pokriva Square Enix kao analitičar već oko 15 godina i održava redovne kontakte sa kompanijom. Zatim je potvrdio da je ove procene zasnovao na razgovorima sa Square Enix-om i drugim programerima.
Gibson je otkrio ovu informaciju dok je razgovarao o ekonomiji Project Spartacus, koji bi trebalo da bude objavljen ove nedelje. Spartacus je višeslojna pretplatnička usluga koja će navodno kombinovati PlayStation Plus i PlayStation Now, a nudiće i izbor klasičnih igara. Međutim, za razliku od Xbox Game Pass-a, fanovi neće dobiti pristup najvećim Sonijevim igrama prve strane prvog dana.
U svom finansijskom izveštaju, Square Enix je naveo da su Marvelovi Čuvari galaksije slabi u prodaji, a nekoliko je razloga koji se mogu pripisati njegovom razočaravajućem učinku. Publika je već bila razočarana objavljivanjem Marvel’s Avengers godinu dana ranije, a D1 Marvel’s Guardians of the Galaxy nije izazvalo mnogo pažnje kod igrača. Dok su kasniji trejleri bili dobro prihvaćeni, marketing igre skoro da nije postojao, što je bilo iznenađujuće obzirom na kontekst imena Guardians of the Galaxy.
Square Enix je morao da smanji cenu igre da bi nadoknadio prodaju, ali preporuka od usta do usta je bila izuzetno pozitivna, a fanovi se mogu nadati da će Eidos-Montreal moći da radi na nastavku.