Za tačno nedelju dana stiže velika ekspanzija za Assassin's Creed Valhalla, Dawn of Ragnarök. Ovaj nastavak proširuje Eivorovo putovanje u kome će proživljavti svoj prošli život kao svemoćni nordijski bog Odin.
Nova priča se odvija nakon prethodne misije koja je bila usredsređena na Asgard i videćemo Odina u potrazi za njegovim kidnapovanim sinom Baldrom. Videćemo i carstvo patuljaka Svartalfheim. Sa novim sposobnostima božanstva i preko 35 sati proširene igre, tu ima još nekih karakteristika:
Opremljen novim mitskim Hugr-Rip, Odin je u stanju da stekne moćne sposobnosti od palih neprijatelja koje otvaraju nova vrata igranju i strategiji. Za razliku od sposobnosti koje se otključavaju kroz glavnu igru kroz otkrivene Knjige znanja Books of Knowledge, ove moći nisu trajne i vođene su istraživanjem. Odin može istovremeno dobiti samo dve moći; ako se otkrije nova moć, igrač mora da izabere koju će zadržati, a koju će odbaciti do sledećeg puta kada je pronađe na svetu. Umesto korišćenja adrenalinskih poena, ove moći su aktivne sve dok je Odinov Hugr metar popunjen. Pet moći otključavaju nove strategije, omogućavajući igračima da prilagode svoj stil igre.
Power of the Raven Moć gavrana omogućava Odinu da se transformiše u, naravno, gavrana. Dok je aktivan, Odin može da preleti velike delove zemlje i upadne u nesuđene neprijatelje radi vazdušnog atentata. U serijalu koji se često oslanjao na pernatog pratioca kao pomoćnika glavnom ubici za istraživanje područja, zanimljivo će biti videti ovaj stelt pristup.
Power of Muspelheim pretvara kožu u magmu i čini da Odin izgleda kao jedan od glavnih neprijatelja, smrtonosni Muspels. Dok je aktivna, ova moć omogućava Odinu da ide po lavi bez povreda (što je korisno u carstvu patuljaka prepunom lave). Takođe, omogućava Odinu da prođe pored drugih Muspela, a da ne bude otkriven.
Power of Winter Moć zime puni Odinovo oružje ledom da bi otpustio razorne udare, što može biti više nego korisno u carstvu preplavljenom vatrom i Muspelima napunjenim lavom.
Power of Jotunheim omogućava Odinu da prelazi kratke udaljenosti prilikom kotrljanja i izbegavanja. On takođe može da ispali strelu u svetske čvorove World Knots i tako se prenose na veće udaljenosti direktno do njih uz olakšavajući prelazak kroz područja mučenja.
Power of Rebirth Moć ponovnog rođenja omogućava Odinu da vaskrsne neprijatelje koje je ubio dok je moć aktivna, ali se on podiže da se bori na njegovoj strani.
Ovaj nastavak uvodi novu klasu oružja u Valhalu, Vikinški atgeir. Ovo oružje sa dugim oštricama može se koristiti sa mešavinom lakih i teških napada za nanošenje ozbiljne štete. Igrači takođe mogu lutati kroz Svartalfheim kako bi otkrili mitsku opremu i opremu bogova. Dok su Odinove moći isključive za ekspanziju, ova oprema se može preneti u Eivorov inventar i koristiti u glavnoj priči o Valhali.
Igrači mogu da učestvuju u Valkyrie Trials, borbi u stilu arene u kojoj se Odin suočava sa napadima neprijatelja. Svaka borba je uokvirena kao prepričavanje raznih Odinovih pobeda, tako da igrači mogu da sretnu poznata lica i bossove pobeđene već u priči kada su u areni. Ali šta je priča o pobedi bez nekoliko...ulepšavanja?
Pre svake borbe, Odin može da izabere do 14 bustova (modifikatora izazova) koji pomažu da borba bude zanimljiva za Valkire kojima Odin uživa u svojim pričama. Odabirom bustova borbe će biti izazovnija, ali će preuzeti više nagrada.
Kao i Eivor, igrači mogu izabrati da Odin bude muškarac ili žena.
Istražujte da biste pronašli skloništa patuljaka, čvorišta gde Odin može da sklapa saveze i unapredi opremu i moći.
Slično Odinovoj Moći ponovnog rođenja Power of Rebirth, Muspels imaju tip neprijatelja koji se zove Čuvari plamena Flamekeepers koji podižu neprijatelje niskog nivoa da se bore na njihovoj strani. Usredsredite se na to da ih izvadite što je brže moguće.
Kao i kod prve priče fokusirane na Valhalla Asgard, igrači mogu otkriti veze između bogova nordijskog mita i drevnog Isua.
10. Mart je blizu!