Gearbox Software je pominjao da svaka klasa likova u Tinz Tina's Wonderlands ima svoje stablo veština. Akcenat je na tome da su govorili u jednini a ne množini, SKILL TREE a ne SKILL TREES.
Dugogodišnji obožavatelji Borderlandsa su navikli da imaju više stabala veština na raspolaganju. Međutim, Tiny Tina's Wonderlands govori o promeni formule Borderlands. Dakle, kako će Gearbox software odstupiti od tradicionalnog stabla veština?
Čini se da Gearbox Software ima dva puta. Prvi je nešto sasvim novo, a drugi je evolucija stabala veština koje poznajemo iz Borderlands franšize. Većina misli da je u pitanju druga opcija imajući u vidu onu narodnu "Zašto bacati nešto što nije pokvareno?"
Videli smo da Gearbox ponavlja stabla veština u Borderlands igrama. Počeli su veoma usko i fokusirano sa Borderlands 1 gde ste imali veštine koje su omogućile liku da se istakne u određenom tipu oružja. Na primer, Mordecai je imao veštine koje su posebno uticale na pištolje ili snajpere. Sa kasnijim naslovima u franšizi, ovakva veština je promenjena u oštećenje oružja. Zbog ove promene, niste primorani da koristite određeni tip oružja. Stoga, možete igrati bilo koji lik sa bilo kojom vrstom oružja, a da ne propustite ništa. Još jedna stvar koju vidimo u Borderlands Skill Trees je da sama stabla postaju sve proširenija sa svakom novom igrom. Više veština, više opcija i više sinergije.
Igrači koji su prošli sve Borderlands igre kada počinju, uvek proveravaju stabla veština. Gledaju na koje od 3 stabla veština moraju prvo da se fokusiraju. Ako svoje veštine raširite na 3 stabla veština, nećete se pomerati dovoljno brzo kao sve kul veštine koje se nalaze na dnu. Stoga, ako imate samo 1 stablo veština po klasi karaktera, zapravo pomaže u fokusiranijoj izgradnji. Uz to, moći ćete da pohađate više časova u Tininim zemljama čuda zato što ćete „na pola“ igre dobiti pristup drugoj klasi likova. Dakle, kada ste prošli dobar put do svog prvog stabla veština, dobijate pristup drugom stablu veština. Ovo će rezultirati gradnjama sa više fokusa, a ne širenjem vaših veština.
Multi-Classing u Tiny Tina's Wonderlands daje mogućnost da kombinujete svoj primarni razred sa 5 drugih klasa. Pitanje je da li postoji neka vrsta sinergije između stabala veština. Sigurno biste voleli da vidite neke veštine koje se otključavaju samo ako kombinujete 2 određene klase. Pošto se čini da svaka klasa ima sopstvenu elementarnu štetu, sinergija bi se mogla „jednostavno“ postići tako što bi se drugoj klasi omogućio pristup drugom tipu elementarne štete. Ali bilo bi super videti proširenja akcionih veština. U Borderlands igri svako stablo veština ima određenu svrhu. Postoji jedno za odbranu, jedno za napad i za korisnost (Defense, Offense i Utility).
Kako Tiny Tina's Wonderlands ima samo 1 stablo veština, verovatno ćemo videti sva 3 ta aspekta u 1 stablu veština. Pitanje je kako će Gearbox Software ovo izvesti.
Obično postoji veština regeneracije zdravlja, međutim, postoji novi tip oštećenja Dark Magic koji vam omogućava da izvučete HP od neprijatelja. Ostale statistike bi se mogle poboljšati kroz Wards, Rings, & Amulets. Pošto svaka klasa karaktera ima 2 akcione veštine, mogli bismo da vidimo stabla veština koja su više fokusirana na te sposobnosti i ukupan arhetip klase karaktera.
Imati 1 stablo početnih veština može da vodi nove igrače na njihovom putu tako što će im dozvoliti da se fokusiraju na 1 konkretnu građu. Otključavanje druge klase „na pola puta“ tokom igre vam omogućava da više klasa i proširite svoje stablo veština u pravcu po vašem izboru. Kombinovanjem 2 od 6 različitih stabala veština imate mnogo opcija za raznovrsnost izgradnje.
Stabla veština su evoluirala sa svakom igrom koju je Gearbox Software objavio. Tiny Tina's Wonderlands će verovatno učiniti isto, ako ne i malo više od onoga što očekujemo..