Skirym je jedna od najomiljenijih RPG video igara ikada napravljenih, ali ima i dosta grešaka od kojih su neke prilično šarmantne i smešne. Koliko god priča bila dobra, nije da nema nekih rupa i nedoslednosti u zapletu. Kada je u pitanju igranje, neki elementi nisu baš najbolje "ostarili". Srećom, uvek pouzdana zajednica modovanja nastavlja da proizvodi sadržaj dizajniran da popravi dosta ovih grešaka, ali je zaista na Bethesdi da radi na tome da igra bude uverljivija.
Preživljavanje na minusu
Na mnogo načina, Skirim se oseća kao osnovna igra koju je Bethesda nameravala da koristi kao platformu za modere da popune praznine. Ova teorija ima svoju težinu, pošto se Bethesda nije potrudila da doda bilo kakvu mehaniku preživljavanja koja se odnosi na hladno, surovo vreme u ovoj provinciji. Zaista, igrači mogu da se skinu sve do donjeg veša i da provode dane u smrznutoj tundri. Ovaj previd koji razbija uranjanje je razlog zašto su kreirani modovi kao što je Frostfall, koji omogućavaju da se smrzne na smrt osim ako igrač ne nosi odgovarajuću odeću ili ne može da stigne do logorske vatre na vreme.
Hrana i piće
Skyrim je pun in game stvari koje možete pronaći i koristiti, uključujući hranu i piće. Međutim, osnovna igra se baš i ne trudi da bude dosledna po tom pitanju. Igrač može da izdrži mesecima bez ikakvog gutljaja vode ili zalogaja hrane. Nema mnogo smisla, zar ne? Sledeća je mehanika težine, koja se trudi da doda vrednosti težine svakom artiklu. Nosite previše i igrači će biti opterećeni i primorani da ispuste nekoliko predmeta da bi se ponovo pokrenuli. Činjenica da ih jedna jabuka može gurnuti preko ove granice je prilično smešna i nije baš impresivna.
Nasilje nad životinjama
Reći da je u pitanju greška, možda nije dovoljno objašnjenje. Način na koji Skyrim NPC likovi rukuju oblicima agresije koje pokazuje igrač su pokrenuli polemike zaštitnika životinja. Udarite stražara ili ukradite predmet na vidljivom mestu, i ljudi okolo će reagovati u skladu sa tim. Međutim, ova mehanika vezana za AI ima tendenciju da malo podivlja kada je u pitanju lokalni stočni fond. Zamah na jednostavnom piletu će dovesti do toga da se ceo grad okrene protiv igrača, a posledice su obično strašne.
Neumorni konji
Creation Engine koji ima Bethesda nije za potcenjivanje. Poznato je i da u ovoj igri fiyika nije uvek najjasnija. Konji u igri Skyrim zapravo imaju velike koristi od ove mehanike. Dok bi prosečan igrač mogao imati problema da se podigne preko male platforme, konji mogu da galopiraju uz strmu stranu planine pod uglom od 85 stepeni, a da ne dobiju udarce bičem. U ovom trenutku, smatra se jednom od najšarmantnijih grešaka u Skyrim buggy engine-u, i onom koju Bethesda ne bi trebalo da popravlja.
Prijavljivanje zločina
Skyrim igrači mogu da pređu na mračnu stranu i zadovolje svoje sebične potrebe ako tako požele. Krađa je veliki deo ove mehanike, a igrači imaju mnogo mogućnosti da obiđu svet i ukradu šta god žele sa polica prodavnica, iz domova ljudi i iz njihovih džepova. Međutim, kada se zločin prijavi, sve se menja. Čitav region dobija momentalno obaveštenje, što znači da je igrač traženi begunac, bez obzira koji deo posećuje. Što je još gore, čak i životinje mogu prijaviti zločine zbog lošeg AI-a. Postoji dosta modova uz koje se možete otarasiti ove glupe funkcionalnosti, što je dobra vest za one koji vole stvarnost u svojim igrama.
Sveže namirnice u prastarim tamnicama
Dovoljno je čudno za Skyrim tamničare što imaju nove knjige i druge predmete u dubokim mračnim tamicama, ali hrana za jelo je totalno druga stvar. Postoji mnogo lokacija u Skyrimu koje su zauzeli lokalni banditi i drugi izgrednici, i sveža hrana tu ima smisla kada igrač otkrije sveže proizvode koji leže okolo. Međutim, kada u tamnicama koje nisu posećene i dirane stotinama godina i pune su užasa svih vrsta pronađete paradajz koji se nije pokvario i koji nije prekriven prašinom, nije naročito ubedljiv. Ili je dole vazduh zaista toliko čist, što je nemoguće, ili je neko zaboravio realnost kada je dolazio da programira igru, što je verovatnije.
Odsutni neprijatelji
Borbeni modovi u Skyrimu nastoje da preurede postojeću igru, i to je praktično neophodno u ovom trenutku. Neki aspekti Skyrimove borbe su toliko loši da su zapravo postali šarmantni na svoj način. Igrači koji se oslanjaju na strele u svojim avanturama mogu to da potvrde. Ponekada se neprijateljski likovi zaglave sa strelom u grlu, čelu ili očnoj jabučici, a najviše što urade je da čudno lutaju okolo tražeći igrača.
Mislite da je ovo sve?
Naravno da ne, sutra nastavljamo a vi nam napišite koje su vama najčudnije stvari u igri.