DICE, developeri koji stoje iza Battlefield serijala SU smilili par ideja i poslali ih publisheru. Međutim, EA nije bio zainteresovan za preskupu cenu licenciranja proizvoda.
“Odbili smo ideju iz razloga što bi trebalo prodati 20% više kopija kako bi bili na nuli,” objasnio je anonimni developer.
Istina, Star Wars: Battlefron 2 nije imao jedan od najboljih startova. Igra je bila prepuna loot boxova i mikrotransakcija što nije nimalo leglo fanovima i kritičarima. Brojni zakoni vezani za klađenje i kocku su nametnuti igri što nije imalo briljantan reputacijski potez.
Sada su svi ti događaji samo deo sjećanja. Dosta content update-ova dovelo je community do zadovoljstva i napravilo igru vrlo zanimljivom. Vest da serijal neće postati trilogija je zapravo izazvala brojne tužne i razočarane reakcije, nešto što bi bilo vrlo teško za poverovati pri izlasku drugog dela igre.
Naravno, EA više nema monopol na Star Wars franšizu tako da ćemo imati prilike videti nove priče i nove igre u našoj najdražoj galaksiji.
Preuzeto RESPAWN.BA