Matična kompanija Id Software-a, ZeniMax, objavila je gomilu oglasa za posao. Pregršt novih slobodnih radnih mesta i to je izazvalo gomilu glasina, a mnogi spekulišu da će novi zaposlenici možda raditi na novoj Quake igrici.
Možda?
Ali ZeniMax je naglasio da će nove pozicije, koje su oglašene za ID-ov studio u Dallas, Teksasu, podržavati "razvoj dugotrajnog legendarnog akcionog FPS-a", kao i referencu da je u pitanju sci-fi i maštovita okruženje".
Dakle: šta bi mogao taj "legendarni akcioni FPS" da bude?
Kako Avalanche vodi Rage franšizu a Wolfenstein je trenutno u rukama Machine Games-a, to nam ostavlja samo Doom i Quake kao potencijalne igre kojima upravlja ID. Ali, obzirom na to da je bivša franšiza objavila najnoviji deo prošle godine, i da "naučno-fantastična i maštovita okruženja" izgleda da više odgovara Quake-u... Lako je razumeti zašto su fanovi Quakea uzbuđeni.
Ipak, to nije sve. Ovo je važan trenutak za Quake pošto druga igra slavi 25. godišnjicu sledeće godine, a poboljšano izdanje originalne igre je tek nedavno objavljeno, što sugeriše da bi franšiza mogla biti na listi prioriteta za novu matičnu kompaniju, Microsoft . Naravno, ne postoji način da se sa sigurnošću zna. Pretpostavljamo da ZeniMax uskoro neće to ni potvrditi, ali zabavno je sanjati, zar ne?
ICYMI, to poboljšano izdanje originalnog Quakea, sada je dostupno na PC-u, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i Nintendo Switch. Postoje ažurirani vizuelni prikazi, onlajn i lokalni multiplayer, a dostupan je i novi sadržaj, plus dva proširenja za originalnu igru - The Scourge of Armagon i Dissolution of Eternity. Takođe ćete dobiti Dimensions of the Past i potpuno nova proširenja Dimension of the Machine. "Znao sam da će utakmica biti veoma dobra," Džon Romero nam je rekao ranije ove godine, razmišljajući o tome kako je Quake nastao. "Celu godinu pre nego što je izašao, posvuda su bili članci i naslovnice časopisa – svi su čekali Quake. Ljudi su znali da će to biti sledeća stvar. Tako da je bilo sjajno imati takvu vrstu reklame. Kada je izašao i svi su je igrali, bilo je odlično za mene jer sam sastavljao novu kompaniju, a uvek želiš da imaš uspeh kada to pokušavaš."
"Loše je bilo to što nisam zapravo dobio novac od Quakea jer sam otišao, ali pozitivne strane su bile to što sam morao da odem nakon što sam napravio zaista uspešnu igru."
Podsećamo i da je Quake crossover potvrđen pojavom Doom Eternal Ranger Slayer.
Doom Eternal i Quake crossover će se izgleda uskoro dogoditi zahvaljujući podatacima koje je objavio Twitter korisnik YoshiGa8, koji je otkrio novi skin Master Collection za Doom Eternal Slayer u datotekama igre za ažuriranje 6.66. id Software je rendžer skin dizajnirao kao kutiju sa akcionim figurama. Uključuje Quake simbol, samo da bude potpuno zvaničan, a takođe uključuje i pozadinu Slipgate u Quake stilu za glavni meni Doom Eternal-a. Bacač na rame kao deo opreme je čak modeliran kao bacač granata Quakea 1, što je lep detalj. Dalje treba primetiti HD Ranger sliku sa strane „kutije“, koja je ranije korišćena samo na jednom mestu.
Iako nema vesti o tome kada će id Software učiniti da Ranger Slayer skin postane dostupan u Doom Eternal, bilo da se kupi kao neki prethodni skinovi ili da ga zaradi zajednica, to će najverovatnije biti uskoro pošto je potpuno novi režim Horde dostupan već nekoliko dana zajedno sa velikim ažuriranjem za Doom Eternal. Pretpostavlja se da će Quake skin biti dostupan na svim platformama, uključujući verziju Nintendo Switch. Alternativno, id Software bi ga mogao jednostavno učiniti dostupnim svakome ko poseduje nedavno objavljeni Quake remaster, tako da ga vredi uzeti.