League of Legends je postala jedna od najpoznatijih PC igara koja ima konkurentnu esports scenu za više igrača. Ima i otkačene i šaljive elemente igranja za "obične" casual igrače. Uz League of Legends mobilnog izdanja Wild Rift, igrači su se okupili u igri za više igrača bez obzira na potencijalnu toksičnost unutar zajednice i igrača. Riot Games konstantno traži rešenja za probleme toksičnosti u celoj igri i možda je jedno od rešenja to što su odlučili da se reše jedne od najdugovečnijih funkcija igre.
Ukoliko niste upoznati sa /all chat iz League of Legends, samo da napomenemo da omogućava igračima iz oba tima da razgovaraju jedni sa drugima tokom igre. Kao što smo već rekli, to može postati jako ružno. Toliko da od patch 11.21 /all chat više neće biti deo igre.
League of Legends bio je početna tačka mnogih streaming karijera, kao i onih vezanih za esport što je dodatno povećalo potencijalnu frustraciju koju igra može imati na igrače. Igra je takođe poznata po rangiranoj funkcionalnosti, gde igrači mogu usavršiti svoje veštine zajedno sa prijateljem kako bi se "popeli" na lestvici rangova u skladu sa veštinom igrača u igri. Ova lestvica je takođe postala ozbiljna takmičarska scena, što je izazvalo rađanje takmičenja u srednjim školama i na fakultetima u okviru PlayVS i drugih kompanija povezanih sa esportom.
Ovi zahtevi koji se obično povezuju sa načinom rangiranja u League of Legends doveli su do beskrajnog pojavljivanja grubog i "otrovnog" ponašanja u chatu tokom igara. Kako igrači koji igraju godinama imaju iskustvo, najverovatnije su se u više navrata međusobno raspravljali i nazivali pogrdnim imenima kako u timu tako i u celom chatu kako bi se oslobodili svojih frustracija ili jednostavno pokušali da nateraju svoje neprijatelje da ih se uplaše na neki način. Ovakve interakcije mogu da izazovu bes i frustracije čak i velikih streamera poput Ninje. Riot Games je sada napravio drastičnu promenu u pokušaju da to ublaži.
Funkcija all-chat povremeno se koristi za orkestriranje plesnih žurki u dragon pit-u, za davanje komplimenata drugima za njihov izbor u skinovima, a ponekad i da se priča o impresivnim predstavama. Riot Games ipak navodi da koristi trenutno ne nadmašuju negativne stvari, a daleko je veća toksičnost čak i među profesionalcima poput Promisq. League of Legends dosledno pokušava da reši mnoga pitanja koja trenutno muče igru, dodajući mnoge stvari, kao što su detektori nepristojnog ponašanja, i dodatne kazne za AFK -ove i izbegavanje. Nažalost, interakciju igrača je mnogo teže kontrolisati, a zajednica u igri je zabrinuta da se veća količina verbalnog uznemiravanja dešava u timskim ćaskanjima, a ne u celom razgovoru. Napredujući u izmenama, Riot Games je izjavio da će pratiti stvarne rezultate ove promene u celoj igri.
League Of Legends se pojavio 27. oktobra 2009, i to samo za PC igrače.