Preneto sa Indijanka Danka bloga
Ne postoji kompanija koja se bavi gejmingom a da konstantno ne radi na novim patentima. Nekada je u pitanju sreća, ali najčešće je u pitanju dug i težak rad. I svi se oni nadaju ideji koja bi potencijalno definisala industriju na duži period, ali nijedna od njih u poslednje vreme nije bila tako plodna kao Sony.
Kompanija je predala čitav niz jedinstvenih instanci patenata u poslednjih nekoliko nedelja i meseci, i dok je većina njih relativno nezanimljiva prosečnom igraču, drugi imaju potencijal da zaista zatalasaju tržište. Jedan od ovih potencijalno perspektivnih Sony patenata je podnet nedavno, i on se odnosi na posebnu funkciju koja bi omogućila strimerima i njihovim gledaocima da komuniciraju u okviru igre koju igraju, odnosno gledaju. Takozvani "Režim pomoći" ili Helper Mode bi u suštini omogućil gledaocima da pomognu igračima u realnom vremenu.
Mnogi opisi korišćenja funkcija kompanije Sony govore o korišćenju algoritama mašinskog učenja da bi se olakšale interakcije između usluga, konkretno. Pošto je kompanija sada naizgled potpuno posvećena proširenju ponude PlayStation PC igara, ulaganje u naprednu tehnologiju striminga izgleda kao očigledan korak napred. Pogotovo zato što se čini da Sony razmišlja izvan okvira sa tako širokim, generalizovanim listama patenata koji bi im omogućili da zaista dominiraju u niši ako su funkcije ispravno izvedene i sprovedene. Vredi istaći da Sony namerava da pomeri dosta toga u industriji unapred, a da ne bude ipak previše složeno za povremene igrače da komuniciraju sa njegovim najsavremenijim izdanjima.
U stvari, Sony je nedavno patentirao objašnjenje hardverskih funkcija koje bi moglo znatno poboljšati način na koji se igrači upoznaju sa novim hardverom za igre. Još bolje, ovo bi moglo da "otvori" industriju za još veći broj gejmera koji možda ranije nisu imali priliku da nauče različite gejming foe koje su danas relevantne. Naravno, nije svaki savremeni Sony patent korak napred na smislen način. Sony je nedavno objavio patent za prednju ploču PS5, na primer, koji je bio malo više od jednostavnog i direktnog načina za kompaniju da zaustavi imitacije. Povrh toga, ostaje da se vidi šta će, i da li će, proizaći iz nedavnih Sonijevih lista patenata. Čak iu najboljem scenariju, mogu proći meseci ili godine pre nego što se prvi razvoj događaja pokaže široj publici, zaustavljajući svako potencijalno uzbuđenje za sada.