Razvojni tim Guerrilla Games nastavlja da nam donosi informacije o novitetima predstojeće igre Horizon Forbidden West. Tokom proteklih nekoliko nedelja saznali smo da će igra doneti radne stolove za poboljšanje opreme i više nivoa neprijateljskog ponašanja, a sada je otkriveno nekoliko novih detalja o svetu u kome će se igra odvijati.
Kao i u Horizon Zero Dawn, moći ćemo da obiđemo sela i gradove u kojima neće biti borbi, ali će biti trgovine i drugih aktivnosti. Potvrđeno je da će Aloy sada moći da svrati u krčmu gde će moći da upozna zanimljive nove likove. Takođe će moći da kupi hranu od lokalnih kuvara koju možr da ponese sa sobom i konzumira kako bi privremeno poboljšala neke statistike. Još ćemo po gradovima moći da nađemo krojače, lovce i travare.
Ovog puta Gurerilla Games su postavili sebi zadatak da od svake lokacije naprave autentičnu rezidenciju određenog plemena. Između ostalog, to uključuje različite interakcije plemena sa okolinom, pa ćemo tako često ratničko pleme Tenakth viđati usred treninga , dok će pripadnici mirnog plemena Utaru češće pokazivati bliskost u zagrljajima i slično.
Svet bi trebalo da bude mnogo dinamičniji sa više animacija samih likova u gradu. Dok smo u Horizon Zero Dawn-u, na primer, videli trgovce kako samo stoje ispred svojih radnji, ovde ćemo ih videti kako rade - nose stvari, razgovaraju sa kupcima itd. Takođe je umetnut sistem ličnosti za sve NPC likove, tako da različiti likovi u igre (koji nisu nužno deo akcije) imaju različite dispozicije i ponašanja prema Aloy , odnosno igraču.