Ova mama je gejmer
14.01.2025.
Autor: Danica Manojlović

Little Nightmares 2: Razlike, saveti i skriveni kraj

Uvek aktuelna igra i njene tajne

Little Nightmares 2, kao i prethodna igra, uspešno stvara trenutke napetosti koji kulminiraju u frenetičnim scenama. Teško je ne povezati se sa Mono-om, protagonistom ove igre, i njegovom prijateljicom Six, kojom smo se igrali u prvom Little Nightmares. Ako još niste završili igru, ili je čak i počeli, spojleri su neizbežni.

 

Dva kraja Little Nightmares 2

Igra zapravo ima dva kraja. Ovi krajevi nisu zasnovani na vašim odlukama, pošto je igra linearna. Umesto toga, to je kao post-kreditna scena iz Avengers-a koju možete otključati ako ispunite određene kriterijume. A šta tačno, sledi u daljem tekstu.

Pronađite svu Glitch-ovanu decu

Jedan od kolekcionih predmeta u igri je način da otključate tajni kraj. Glitched Remains su, zapravo, raspršena kolekcionarska deca u područjima igranja. Teško ih je pronaći, jer su dobro skriveni od uobičajenih puteva. Ukupno postoji 18 Glitched Remains koje treba pronaći. Svaki susret sa njima nagrađuje vas tajnim krajem igre.

Možda ste naišli na nekoliko ovih čudnih aparicija tokom svoje igranja. Ako niste, možete ih prepoznati po njihovom statičnom izgledu, koji proizvodi zujanje kada komunicirate sa njima. Izgledaju kao deca koja izlaze iz televizora, a nekako još uvek nose video signal sa sobom.

Pratite svoj napredak

Meni za odabir poglavlja u igri Little Nightmares 2 nije naročito dug, ali ima mnogo strašnih trenutaka i oblasti za istraživanje. Ovo može učiniti Glitched Remains teško pronaći, jer nikada ne znate kada je sigurno nastaviti dalje i tražiti ih negde drugde. Na sreću, možete pratiti svoj napredak koristeći meni igre. Na ekranu za odabir poglavlja možete pregledati svaki nivo igre. Na dnu možete pratiti sve kolekcionarske predmete koje ste već pronašli, kao i videti koliko još nedostaje. Ovo se odnosi i na šešire i Glitched Remains.

Koristite kameru

Mono i čekić Perspektiva u Little Nightmares II ponekad može biti pomalo zbunjujuća. U stvari, ugao kamere je prava noćna mora za upravljanje. Neki od prisilnih uglova su postavljeni na takav način da lako mogu poremetiti vašu percepciju dubine, čineći određene skokove zamornim. Ovi uglovi takođe vešto skrivaju tajne tunele ili sekcije za platforming koje vode do Glitched Remains. Možete donekle pomerati kameru da zavirite u put koji vodi unapred, nazad, ili gore i dole. Ponekad, ovo će otkriti cele sekcije nivoa gde se nalazi traženi Glitched Remain.

 

Proverite svaki kutak i pukotinu

Napuštena zgrada iz drugog poglavlja igre i najbolja stvar koju možete da uradite je da uzmete vreme za istraživanje kao da ste u dubokom svemiru. Idite polako, interreagujte sa svime što vidite, skačite na sve što izgleda kao da se može na to popeti, i idite do kraja na mestima koja izgledaju kao slepe ulice. Na kraju ćete naići na kutije koje možete pomeriti ili daske na koje možete skočiti, što vodi do skrivenih oblasti sa Glitched Remains. Pristupanje zadatku na ovaj način zahteva malo pokušaja i grešaka. Nemojte se ljutiti ako se ponovo vraćate na ista mesta. Neki Glitched Remains su prilično teško dostupni, čak i kada ih vidite gde se nalaze.

 

Gde se nalaze Glitched Remains u Little Nightmares 2?

Glitched Remains: Poglavlje 1

Ako istraživanje nije za vas, a samo želite da saznate gde se nalaze Glitched Remains, nastavite da čitate. Prvi koji možete pronaći je u pećini neposredno pre nego što padne most na koji možete da se popnete. Umesto da se popnete na most kao na merdevine, idite pravo. Ući ćete u pećinu i na kraju doći do lopate. Tu ćete pronaći prvo dete.

Zatim, neposredno pre nego što dođete do prve sekcije sa skrivenim medvedjim zamkama, naći ćete drugo dete u pećini levo, nakon što padnete niz tobogan napravljen od debla drveta. Nakon što oslobodite Six, naći ćete drveni WC sa rezom u obliku srca. Six će vas podići do kvake na vratima, što otvara WC, otkrivajući treći Glitched Remain. Na kraju, nakon što pređete vodu i napustite šumu, možete pronaći poslednje dete poglavlja pored televizora na plaži.

Glitched Remains: Poglavlje 2

U napuštenoj zgradi pre škole, Six će vas uhvatiti nakon opasnog skoka. Popnite se na stepenice i idite sve do leve strane. Naći ćete prvo glitched dete koje stoji pored suspendovane televizije, gledajući u provaliju. Zatim, neposredno pre nego što uđete u školu, u dvorištu ćete pronaći tricikl sa Glitched Remain. Levo od lifta koji se otključava ključem, možete pronaći još jedno dete u jednom od ormarića. U velikoj sali sa srušenim satom, popnite se na stepenice i skrenite levo da biste naišli na remains pored dve boce. U jednom trenutku, moraćete da koristite stalak za pladnjeve da biste ušli u kuhinju. Pre nego to učinite, vratite se do vrata blokiranih stalkom da biste ušli u zamrzivač, gde ćete pronaći još jedan Glitched Remain. Na kraju, blizu kraja nivoa, možete pronaći šestog dečaka pored papirnog broda koji pluta u lokvi.

 

Glitched Remains: Poglavlje 3

Kada prođete kroz metalna vrata i uđete u bolnicu, idite do kraja prvog jezivog hodnika umesto da skrenete desno. Naći ćete crveni kolica sa Glitched Remain. Zatim ćete ući u operacionu salu punu suspendovanih ruku i nogu. Nastavite da idete dok ne pronađete vrata sa delimično slomljenom mrežom. Onda idite do kraja tog hodnika (umesto da uđete u vrata) da biste pronašli drugi Glitched Remain.

Nakon što se rastanete od Six, završit ćete u ćeliji sa WC-om. Izađite iz ćelije i umesto da pratite kameru koja pokazuje napred, krenite nazad da biste pronašli prazninu u barijeri na ulazu. Skrenite levo da biste ušli u drugu ćeliju u kojoj se nalazi treći Glitched Remain. Na kraju, pomerite kutiju koju nađete u kupatilu da biste otkrili ventilacioni otvor. On će vas odvesti do poslednjeg deteta u poglavlju.

Glitched Remains: Poglavlje 4

Na početku poglavlja naći ćete otvoreni šaht na ulici. Pašćete u njega i uhvatiti merdevine kako biste izbegli povrede, gde ćete pronaći prvo glitched dete. Nakon rešavanja prve platformerske sekcije sa liftom, idite levo i pomerite kutiju da biste otkrili ventilacioni otvor. Uđite u njega i naći ćete sledeći Glitched Remain.

Umesto da se popnete na drvenu konstrukciju na krovu koja gleda ka radijskoj anteni, idite desno i uđite kroz prozor da biste ušli u sobu u kojoj se nalazi treće dete. Poslednji kolekcionarski Glitched Remain u igri se nalazi neposredno nakon sekcije sa zip linijom, kada Mono koristi vešalicu da bi ušao u stan. Umesto da idete napred, izađite kroz prozor kroz koji je Mono ušao. Na krovu, idite pozadi da biste ušli kroz još jedan otvoreni prozor. Poslednje dete stoji pored statuete The Lady iz originalnog Little Nightmares.

 

Pitanja i odgovori

Igrači uvek imaju neka pitanja, a ponekad nije lako pronaći odgovore u brzom pretraživanju. Postoji mnogo stvari koje treba naučiti o univerzumu Little Nighmares 2. postavljanjem pitanja svih vrsta, a evo od nas pomoći u vidu odgovora.

Ko je okačio sve ove krevete? 
Iako je ovo malo i relativno nevažno pitanje u širem kontekstu priče Little Nightmares 2, mnogi su zastali nakon što su otkrili viseće krevete u bolničkoj sekciji igre. Mono i Six skaču, penju se i trče preko tih kreveta kao da to ništa specijalno. Na jednom od kreveta u pozadini možete da uočite telo u jednom od visećih kreveta.

Zašto su ovi kreveti van funkcionalne bolnice? Ko ih je okačio? Istina je da odgovor možda bude "dizajn igre", ali ovo je samo jedno od mnogih neodgovorenih pitanja o svetu koje možda nikada nećemo dobiti direktan odgovor.

Ko su deca sa greškom? 
Ova kolekcionarska deca pojavljuju se periodično tokom igre, koje Mono može da otkrije. Interakcija sa svim ovim decom otključava tajnu završnu sekvencu, ali ništa u tim interakcijama ne daje naznaku ko su ova deca i šta se desilo sa njima.

Da li su oni odjeci žrtava, kao što vidimo Six nakon sukoba sa Tall man? Da li su poput porculanskih dečaka iz škole? Razumevanje identiteta ove dece i njihovih odnosa sa Emitovanjem može nam pomoći da razjasnimo dubinu uticaja koji Emitovanje ima na svoje žrtve.

Kako je Mono stekao svoje sposobnosti sa televizorom? 
Kada igrač prvi put susreće Mono-a, implicira se da je Mono imao interakciju sa televizorom zbog pejzaža iz snova sa vratima koja Mono redovno posećuje kroz igru. Očigledno, ovo sugeriše da je Mono imao ove sposobnosti pre početka igre. Oseća se da je ovo ključno za priču o svetu, sa finalnim antagonistom igre koji takođe ima sposobnost da interaguje sa televizorima na isti način kao Mono. Ipak, ovo nije uopšte razjašnjeno. To je namerno, ali ne možemo da ne pitamo šta poreklo znači za lore igre.

Ne propustite da istražite naš asortiman KONAMI proizvoda.

 

Gde su svi ljudi? 
Little Nightmares 2 igri nema mnogo ljudskih likova, ili bar ne eksplicitno ljudskih odraslih. Prva igra je prikazala ljudske figure sa kožnim maskama koje se bave svojim užasnim obrocima i prouzrokuju opštu pometnju na brodu Maw. U ovoj igri, najbliže što srećemo ljudski lik je Učitelj sa rastegljivim vratom.

Svet pokazuje tragove da je ljudski život tu nekada bio prisutan: odeća, televizori, humanoidne figure sa iskrivljenim licima koje padaju sa zgrada u smrt. Izgleda kao da su jednostavno nestali. Da li treba da pretpostavimo da su svi ljudi počinili samoubistvo, kao ljudi koje vidimo na krovovima? Ili je nešto još veće eliminisalo većinu populacije? I zašto su ostavili svoje šešire?

Kako je Six prešla odavde do Maw-a ili obratno? 
Da li je Little Nightmares 2 prethodnica ili nastavak prve igre, Little Nightmares? Postoje dokazi za obe strane u igri, a neodgovorena pitanja pomažu da se učvrsti ambiguitet svega toga.

Ako je ova igra nastavak, Six bi morala da pređe od svetionika do šume i usput izgubi svoj kišni mantil. Ako je ova igra prethodnica, Six bi morala da pređe iz urbanog pejzaža izvan Broadcast tornja do dubina Maw-a. Kako bi uspela bilo šta od toga? Impresivna je, sigurno, ali u svetu poput ovog, to ne bi bilo dovoljno.

Zašto je Six gladna nakon što pobegne iz Broadcast? 
U prvoj igri prihvatamo Six-inu glad kao činjenicu. To je jednostavno nešto što ona radi. Međutim, tokom cele igre, nema naznake njene neumorne gladi do tajnog kraja. Zašto ona napušta televizor sa ovom neobuzdanom gladi? I zašto Mono ne doživljava ovo na svojim putovanjima u i iz dimenzije? Čini se da ovaj trenutak pokušava da odgovori na neodgovoreno pitanje gladi iz prve igre, ali nejasnoća nas ostavlja u razmišljanju.

 

Kako je Mono toliko ljubazan? 

Pomislili biste da bi tako opasno i brutalno mesto učinilo njegove preživele hladnim i sebičnim, ali to je ono što je potrebno da preživiš ponekad. Ipak, kada Mono naiđe na drugo dete koje aktivno beži od njega, on uzima vreme da se smiri i postane prijatelj sa detetom koje je kasnije otkriveno kao Six. Očigledno, ova ljubaznost nije rasprostranjena, na primer imamo Six kako se greje na plamenovima spaljenog čoveka i lomi prste lutke iz zabave.... Na kraju, čini se da mu ova ljubaznost ne donosi nikakve posebne simpatije od bilo koga u svetu, pa kako je on došao do ove tačke?

Šta se zaista dešava u televizoru? 

Televizori igraju veliku ulogu u vrhuncu priče i izgradnji sveta u drugoj verziji igre, a uprkos važnosti, detalji onoga što se dešava u televizijskoj dimenziji ostaju relativno neobjašnjeni. Tall Man deluje u ovoj dimenziji, to je jasno, ali efekti koje ovaj svet ima na svoje žrtve su najviše zabrinjavajući. Six-ina demonska dugonoga verzija je savršen primer toga. Kako televizijska dimenzija pretvara poznatu Six u čudovište koje čuva muzičku kutiju? I zašto?

Da li je Mono oduvek bio Tall Man? 

Mono je imao sudbinu koja je iznenadila mnoge igrače. Nikada ne želite da vaši omiljeni protagonisti postanu negativci, pa ne možemo da ne pitamo da li je bilo načina da se izbegne Mono-ova konačna sudbina. Ne u igranju, jer znamo da nema mnogo izbora, ali u lori.... Da li je Mono bio sudbinski predodređen da postane Tall Man? Da li smo zarobljeni u vremenskoj petlji u kojoj se Mono-ov uspon u TallMan i prisustvo Tall man preklapaju? Da li je Six svojom iydajom osudila Mono-a da postane sledeći Tall Man?

Zašto Six izdaje Mono-a? 

Ovo pitanje je verovatno jedno od onih koja pokreću teorije na internetu. Little Nightmares 2 se lako prilagođava ovom pitanju sa šokantnom izdajom i krajnjim implikacijama. Dok Mono veruje da ga Six spašava, ona ga bez mnogo upozorenja baca u provaliju ispod. Na kraju, nemamo jasno objašnjenje zašto ona odlučuje da to učini. Da li je ona videla nešto u televizijskoj dimenziji što je promenilo njenu lojalnost prema Mono-u? Da li nije imala lojalnost prema Mono-u i samo ga je koristila za svoju vlastitu preživljavanje? Ili postoji nešto što nam promiče?

A da li bi ste voleli da nosite Mono-a kao privezak uvek sa sobom?

 

Razlike između Little Nightmares 1 i 2?

Little Nightmares 2 donosi povratak serijala, ali s još jačom pričom. Ova horor-puzzle platformer igra zadržava sve voljene elemente napetosti, bizarnog dizajna likova i neprijatne jezivosti iz prvog dela, ali uvodi potpuno novu premisu i lik koji pratiš. Male uštinske promene...

Lako je uporediti igre u serijalu i primetiti sličnosti u pričama, ali razlike proširuju svet u kojem je Six iskusila svoj strah. Ovaj nastavak širi granice, uvodi nove teme, monstrume i sitnice koje ga čine jedinstvenim. 

Novi protagonist 

U Little Nightmares 2, igrač prati Mono-a, malog dečaka sa kesom na glavi i fascinacijom prema televizorima. On nema nijednu od šarenih karakteristika koje su bile povezane sa Six i njenim žutim kabanicama, ali je kesica na njegovoj glavi dovoljno upamćena. Odluka da se igrač prati Mono umesto Six je jedna od najočiglednijih odmah po pokretanju igre. Razvodioci su možda odabrali ovo da bi dodali nešto intrigantno u gejmplej, ali uloga koju Mono igra u krajnjoj priči o Emitovanju čini ga ključnim likom.

Imaš džepove 

Igrajući kao Six u Little Nightmares, nije bilo mnogo opcija za nošenje stvari. Imali smo upaljač, i to je bilo to. Sve ostalo smo morali držati u rukama, čak i ključeve. Ovo je stvaralo napete trenutke, ali te uglavnom tera da poželimo da smo obukli pantalone sa većim džepovima. Mono, s druge strane, ima džepove. On može da kači određene predmete na svoju jaknu, poput ključeva, i čak može da stavi baterijsku lampu u te prostrane pantalone. Nažalost, mnogi predmeti su još uvek situacioni, ali Mono-ov veliki kapacitet za nošenje daje ti malo više prostora za disanje dok se suočavaš sa strahotama Little Nightmares 2.

Možeš da se boriš

U Little Nightmares, imao si samo dve opcije kada si se suočavao sa neprijateljem: bežiš ili se skrivaš. Kao u serijama poput Amnesia, tvoja nemogućnost da se boriš povećava napetost i stvara osećaj bespomoćnosti, što je potrebno za svaku horor igru.

Međutim, za razliku od Six, Mono nema problema da se bori protiv nekih od manjih neprijatelja u Little Nightmares 2. I dalje ništa ne možeš da učiniš protiv odraslih, ali glineni nasilnici moraju da se paze jer Mono ima čekić.

Nisi na brodu!

Pejzaž Little Nightmares 2 proteže se na velike distance tokom priče. Prolaziš kroz močvare da bi pobegao od lovca, šunjaš se oko propale škole u kojoj se i dalje nalaze ostatci prethodnih stanovnika u crtežima i leševima, i prelaziš urbanu gradsku sredinu na putu do Emitovanja.

Maw je bila samo jedno značajno mesto u Little Nightmares lori, a u Little Nightmares 2, igrači dobijaju širu sliku prave opasnosti i opasnosti sveta u kojem Mono i Six pokušavaju da prežive.

Fokus na tehnologiju

Putovanje Six bilo je fokusirano na proždrljivu glad koja je delovala neumoljivo i potpuno je kontrolisala Six i putnike u Maw-u. Mono, međutim, ne pokazuje nikakvo interesovanje za konzumiranje pacova koje pronalazi ispod lampe. Umesto toga, Mono i njegova okolina oblikovani su interakcijama sa tehnologijom, što se odmah videlo u promotivnom materijalu izdavača.

Televizori služe kao portal kroz koji Mono putuje, ali i kao distrakcija za neprijatelje na mestima poput urbane gradske sredine. Emitujući toranj emituje hipnotički dron koji obuzima stanovnike zemlje, teraći mnoge da umru pokušavajući da stignu do izvora. 

Neprijatelji imaju nove motive 

Jedna od glavnih opasnosti za Six na brodu bila je da je pojedu monstruozni posetioci brodskih restorana, kuhinja i drugih mesta. Iako Roger nije želeo da je pojede, tema gladi u raznim oblicima kroz igru čini to stalnom pretnjom gde god se nalazite. Međutim, u drugoj igri, neprijatelji te ne progone da bi te pojeli. Većina neprijatelja sa kojima se Mono susreće su ljuti jer je prekinuo njihove rutine veoma ružnih navika: pravljenje lutki, usisavanje duša od strane Emitovanja, igranje skakanja, šta god da je. 

Porculanska deca

Deca se u Little Nightmares 2 ne viđaju mnogo dok su živa. Six i Mono su živi, ali pretežno vidimo samo oblikovane prikaze dece koja su pretvorena u kamen pod očiglednim pogledima i nešto što upućuje na to da se nešto dogodilo svoj toj deci.  Porculanska deca su poremećene, delimično bezdušne dečije lutke sa prevelikim porcelanskim glavama koje Mono pronalazi spremne za razbijanje. Šta se desilo sa decom u školi? I zašto su sva tako lomljiva?

Ne želiš da pobegneš

Za razliku od skakanja, penjanje i jurenja kroz brodove da bi konačno stekao snagu da napustiš brod i sve njegove užasne putnike, Mono ima drugačiji zadatak. Mono trči ka misterioznim vratima koja vidi u svojim televizijskim avanturama i zagonetnom emitovanju koje obuzima sve. Six beži, Mono trči ka. Oba lika imaju mračne krajeve svojih priča, pa možda Little Nightmares 2 poručuje da nije važno kako se postaviš prema problemu jer je potencijal za tamu svuda prisutan. 

Kape

Predmeti za sakupljanje su neki od najtraženijih postignuća. U prvoj igri, zadatak je bio da uništiš idole i da grliš male gnomske humanoide. U drugoj igri, isti trend kolekcionih predmeta se nastavlja, ali sa nešto distopijskom i nečim manje za zbližavanje. Ako nađeš sve, bićeš nagrađen dodatnim kraćim video-zapisom na kraju igre.

Partner u zločinu

Little Nightmares je bio samostalno iskustvo igranja, ali Little Nightmares 2 to menja. Mono nalazi napuštenu devojčicu, kasnije otkrivenu kao Six kada pronađe njenu prepoznatljivu kabanicu. Ova prijateljstvo omogućava igraču da preskoči ogromne provale, penje se po mestima koja inače nisu dostupna, i ima još jednog lika sa kojim se emocionalno povezuje. Sitnica koje stvaraja vezu je da se mogu držati za ruke.

Nema ručne svetiljke

Jedan od glavnih dodataka Six karakteru u prvoj igri bio je njen upaljač. Manevrisanje malim prostorima i paljenje svetla kada je bilo potrebno je stvorilo osećaj kontrole i navigacije, čak i u klaustrofobičnim prostorijama. Mono ne koristi upaljač, ali umesto toga koristi baterijsku lampu.

 

Najstrašniji likovi

Igra Little Nightmares 2 ima brojna zastrašujuća stvorenja koja patroliraju svojim teritorijama, u jezivoj imitaciji svakodnevnih strahova. Smešta vas u intenzivne situacije, i u male cipele deteta koje se kreće kroz ovaj uznemirujući svet, neprestano progonjeno zastrašujućim neprijateljima.

Iako serija ne sadrži dijalog, "Male noćne more" stvaraju nezaboravne susrete kroz svoju atmosferu i jedinstveni umetnički stil. Svako čudovište ima drugačiju ličnost, koja se prikazuje kroz način na koji se kreću po svom okruženju i love vas. Ovi neverovatni dizajni pomažu u stvaranju zastrašujućeg sveta koji vas drži u napetosti dok se susrećete sa onima koji ga nastanjuju, nadajući se da ćete pobeći sa životom.

Bon Appétit: The Twin Chefs 

The Twin Chefs su bliži od većine čudovišta na brodu Maw, deleći zajedničke prostorije i strast prema svemu što je povezano sa kuvarstvom. Kuhinja im nije baš u skladu sa zdravstvenim i bezbednosnim standardima, kao što ćete moći da vidite njihov nesanitani ponašanje izbliza.

Ako pažljivo obratite pažnju, primetićete da Chefs nose maske koje liče na opuštenu kožu, jer povremeno podižu ruke ispod njih kako bi se čeprkali po stvarnim licima ispod. Ako vas uhvate dok prolazite kroz kuhinju, mogli biste szavršiti kao sledeće glavno jelo. Chefs čak imaju animaciju u kojoj mogu staviti Six u svoje lonce ili je ubaciti u sirovu ribu.

On The Hunt: The Hunter

Prvo čudovište sa kojim se susrećete u Little Nightmares 2, The Hunter, živi u kolibi u šumi koja je ukrašena njegovim taksidermijskim kreacijama. Kada Hunter sazna za prisustvo vas i Six, neće prestati da vas goni, pucaće na vas sa svojim sačmaricama. Što se tiče izgleda, Hunter podseća na "Petak 13. deo 2", zahvaljujući džaku koji nosi na glavi. Ako želite da mu pobegnete, moraćete biti brzi, izbegavajući metke dok bežite od njega.

Be Our Guest: The Guests

The Guests posećuju Maw kako bi utolili svoju glad, delikatesama koje brod nudi. Gosti se čine nezainteresovani za ono što jedu, gurajući bilo šta ispred sebe u usta, uključujući i Six ako bude imalo nesreće da je uhvate. Čak se sugeriše da Gosti jedu decu na brodu, kao i možda druge goste. Ako vas primete, puziće prema vama sa iznenađujućom brzinom, što dovodi do mnogih intenzivnih scena potere. Nemojte se previše približiti ili ćete postati njihov sledeći obrok.

Looming In The Darkness: The Shadow Kids

The Shadow Kids se nalaze u Ladies’ Quarters u Secrets of the Maw DLC. Ove senovite figure, koje liče na decu, vrebaće u senkama i pokušati da spreče Runaway Kid-a da sakupi sve statue i pobegne. Jedini način da pobedite Shadow Kids je da ih osvetlite svojom baterijskom lampom, što ih tera da nestanu i da im se maske razbiju na tlu. Lady pomagači su manje moćni od Lady, ali budući da Shadow Kids putuju u grupama, lako možete biti preplavljeni.

Got My Eye On You: The Flesh Walls

Kada oslobodite Six iz njenog monstruoznog oblika, Signal Tower počinje da se menja, a Flesh Walls uništavaju neupadljiv izgled tornja, otkrivajući njegovu pravu formu. Mono i Six tada moraju da beže od nadolazećih Flesh Walls, koristeći krhotine da naprave svoj izlaz. Groteskni izgled Flesh Walls-a sa njihovim ispupčenim očima dovoljno je zastrašujuć da vam donese noćne more - i to ne o malim stvarima.

Granny Dearest: Granny

Granny, iako je jedan od manjih stvorenja u DLC-u, nije ništa manje zastrašujuća od svojih sugrađana na brodu Maw. Budeći vaš strah od onoga što čeka ispod površine, ona pliva pod vodom, čekajući da vas pogura sa sobom.

Glimpse Granny pokazuju da izgleda kao starica sa dugim udovima, izduženim telom i upalim licem, što je možda rezultat života u Depths. Iako izgleda ljudski, Granny ostaje jedno od najjezivijih stvorenja u seriji, predstavljajući vaš strah od nepoznatog i onoga što vas može posmatrati sa strane, dok mislite da ste konačno sigurni.

They Want More Than Just Your Lunch Money: The Bullies

The Bullies prate Mono-a i Six dok istražuju The School, postavljajući smrtonosne zamke i koristeći iznenađujuću snagu da vas savladaju ako vas uhvate. Sa pravim manirima nasilnika, ova stvorenja su bučna i nestašna, često prave probleme, prljaju i čak se međusobno tuku

Na prvi pogled, Bullies izgledaju kao ljudska deca u školskim uniformama, ali pri pažljivijem gledanju, jasno je da su više poput lutaka nego ljudi. Poseduju velike porcelanske glave i crne rupičaste oči. Njihov jeziv izgled lutaka i nasilničke tendencije dodaju još jedan zastrašujući sloj ovoj grupi, čije ponašanje oponaša regularnu dečiju igru.

A Monstrous Tragedy: Monster Six 

Tokom finalnog poglavlja Little Nightmares 2, Six postaje izobličen od strane Transmission preuzimajući deformisani izgled sa dugom kosom koja joj prekriva lice i izobličenim, produženim udovima. Nakon što pokušate da uništite njenu muzičku kutijicu, Mono mora da izbegava njene napade, dok ona koristi svoju novu snagu.

Osim svog jezivog izgleda, Six nudi jedan od najemocionalnijih trenutaka u seriji. Prijatelj sa kojim ste putovali tokom cele igre postaje još jedno od mnogih stvorenja koja vas progone u ovom tragičnom preokretu događaja.


 

Povezani proizvodi

Sačuvano u omiljne
PS4 igre PS41264
Little Nightmares 1 & 2 - Compilation edicija sadrž obe igre iz ove horor puzzle ig...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
3.999,00 RSD
Vrsta
Nova
3.999 ,00 RSD
Korišćena
2.499 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
PS4 igre PS41042
Little Nightmares 2 je neizvesna horor-avanturistička igra u kojoj igrate kao Mono, mla...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
2.499,00 RSD
Vrsta
Nova
2.499 ,00 RSD
Korišćena
1.499 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
PS4 igre PS4862
Svaka soba je ćelija, svaki stanovnik pretnja i zajedno čine zagonetku koju treba re&sc...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
1.999,00 RSD
Vrsta
Nova
1.999 ,00 RSD
Korišćena
1.399 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Switch Little Nightmares - Complete Edition - Code in the Box je igra u kojoj će&scaron...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
2.999,00 RSD
Vrsta
Nova
2.999 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Little Nightmares 1 & 2 - Compilation edicija sadrž obe igre iz ove horor puzzle ig...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
3.499,00 RSD
Vrsta
Nova
4.999 ,00 RSD
Korišćena
3.499 ,00 RSD
Trenutno nema komentara

Slični članci

14.
Dec.
2024.
Ova mama je gejmer
Kroz likove kao što su Ethan Winters, Simon Jarrett, James Sunderland i mnoge druge, horor igre ostaju snaga koja nas podseća da čak i u najmračnijim ...
12.
Dec.
2024.
Ova mama je gejmer
Šta igrati ukoliko volite da se dobro uplašite ali ne verujete u vanzemaljce, poludele životinje ili duhove?
06.
Nov.
2024.
Focus on
Istražite najbolje horor igre u poslednjih 20 godina, od klasičnih naslova do savremenih remake-ova. Otkrijte zašto volimo horor igre i kako one oblik...