Nema osobe koja nije pogledala film E. T. Naročočito stariji naraštaj. Atari, Inc, videvši da da je film zgrnuo nenormalno mnogo para širom planete, dolazi na ideju da naprave igru na osnovu istoimenog filma. Howard Scott Warshaw, dizajner igre je nameravao da E. T bude inovativna igra svog vremena, a Atari je planirao da zaradi bar istu količinu para kao i tvorci filma. Pregovori o pravima za igru su se završili u Julu mesecu 1982 a Howard je dobio samo pet meseci da napravi igru!!
Igra se u radnjama pojavila na Božić 1982 godine. Ali, od hvalospeva o igri i obećanja da će E. T biti igra kakvu niko do tada nije video, nije bilo ni naznaka. Ova igra će ostati upamćena kao najlošija ikada napravljena igra!
Na Božic 1982 godine, Atari je E. T prodao u 1.5m (miliona) primeraka. Na račun slave istoimenog filma masa je za jedan dan razgrabila sa rafova igru. Kada su prodavci to videli masovno su narčcivali zalihe i zalihe igre. Zanimljiv podatak je da je Pac-Man koji je ikona 80tih godina, prodat u 7m (miliona) primeraka. Tako da ova brojka od 1.5m i ne zvuci tako sumanito.
Postoji urbana legenda, koja kaže da je Atari Inc u New Mexicu negde oko Alamogordo grada zakopao milione neprodanih primeraka. Tako se 2014. godine ekspedicija uputila u potragu za dokazom o ovoj urbanoj legendi. Neverovatno ali istinito, iskopali su 780.000 primeraka. Zbog čega i izdavač ovo uradio nikome nije jasno ali će se i to možda nekada saznati.
E.T the Extra-Terrestrial spada u avanturističke igre. A nama, ljubiteljima igara baš ova igra je donela da kretanje karatera po celom ekranu teče glatko a ne da se ON teleportuje sa jednog dela na drugi. Dok maleni E.T beži od vladinih agenata, mora usput da prikupi Reeseini koji su prikazani crnom tačkom i koji su raštrkani svuda. Oni se često nalaze u “crnim rupama” gde on ulazi po to a zatim levitora na vrh rupe kako bi nastavio dalje. Mora da skupi 7 komada kako bi mogao da okrene Elliotta kako bi od njega dobio medjuplanetarni telefon. Kada sakupi 3 telefona, mora da ode na određeni deo teritorije odakle može da pozove svoju planetu kako bi mu poslali vanzemaljski brod koji će ga spasiti. Kada pozove svoju planetu dobija vreme za koje mora da stigne do odredišta gde će ga brod pokupiti. Ali, tu se igra ne završava, već se ubrzava.
Za dalje detalje predlažemo da svako ko ima mogućnost proba iodigra E.T the Extra-Terrestrial i sam donese zaključak da li je igra najveci istorijski promašaj ili je ipak zanimljiva za igrati.
FANFACT:
E. T THE EXTRA-TERRESTRIAL JE DOVEO POD ZNAK PITANJA SVE NAREDNE IGRE KOJE SU IZLAZILE 1983. I BIO JE VELIKO UPOZORENJE OSTALIM KOMPANIJAMA DA IMAJU U VIDU DA NIŠTA DOBRO NEĆE DONETI ŽELJA DA SESTVARI UBRZAJU. NISU ZNALI ZA ONO ŠTO JE BRZO TO JE I KUSO…
Preuzeto sa bloga Indijanka Danka