Assassin's Creed Shadows - konačno Japan
Jedna od najstarijih želja u svetu video igara će uskoro biti ostvarena!
Assassin's Creed Shadows konačno stiže u Japan, a svi smo se nekako trudili da odolimo uzbuđenju dok ne vidimo akciju. Previše je bilo razočarenja u poslednje vreme, zar ne? Ubisoft tvrdi da će Shadows vratiti serijal svojim korenima kao stealth igra, slično prošlogodišnjem Mirageu, ali isto su rekli i za Valhallu. Sumnja je bila opravdana.
Tokom Summer Game Fest eventa smo videli gejmplej za Shadows, a Ubisoft je takođe prikazao gejmplej tokom svog Ubisoft Forward događaja, i to su sve uglavnom dobre vesti. Steath izgleda podjednako duboko i izvodljivo kao u Mirage, borba izgleda iznenađujuće zabavno, i svi nekako želimo da saznamo što više o Naoe i Yasuke.
Najbolji izgled borbe u Assassin's Creed istoriji
Veliki deo demonstracije je fokusiran na borbu. Shadows se i dalje čvrsto drži teritorije borbe iz Valhalle a to je zaključavanje na protivnika, izbegavanje, otkazivanje animacija, ali primetna su neka poboljšanja.
Neprijatelji su delovali manje otporno. Yasuke i Naoe su generalno manje agresivni u svojim napadima. Tempo borbe bio je nešto sporiji, ali izgledao je zaista feomenalno! Neprijatelji savršeno reaguju na svaki od Yasukeovih udaraca. Znamo svi koliko nas je nerviralo, i nervira kada čuvari odolevaju udarcima kao da ih i ne dobijaju.
Shadows Izgleda kao prava stealth igra
Nastavljajući tamo gde je stao prošlogodišnji Assassin's Creed Mirage, stealth ovde izgleda mnogo bolje. Naoe može da se penje uz zidove, skače između klastera krovova i brzo se penje na viši teren pomoću svog kanapa. Ima alate za tiho ubijanje, ometanje ili premeštanje čuvara kako bi izbegla nasilje.
Naoe je Kul
Stealth igra s opcijom ležanja! Izvan serijala Metal Gear Solid, ova prikrivena taktika je bila iznenađujuće retka. Svma se dopalo kako je ležanje korišćeno u demonstraciji. Naoe pada na zemlju i polako se provlači kroz travu ispred očiju čuvara. Biti primoran da se provučeš kroz visoku travu da bi ostao sakriven je mnogo verovatnije i mehanički interesantnije nego moderni koncept stealth igara gde se krećeš kroz polja dok ti polovina tela viri.
Ponovo je dostupan režim istraživanja
Demonstracija je pokazivala misiju traženja korumpiranog samuraja. Slično kao u AC Mirage, Shadows vas neće uvek usmeriti direktno prema cilju. Daje vam instrukcije prikupljene od onoga ko zadaje zadatak a to je - opšti prostor gde se nalaze, kako izgledaju, kakav im je posao, i ostavlja vam da odradite ostatak sami.
Ova funkcija je prilično dobro funkcionisala u Mirage mada je nekada znalo biti lakše od pčekivanog.
Mreže špijuna kao pomoć
Mirage je imao posebnu valutu koju ste mogli koristiti da podmitite zvaničnike i saznate gde se nalazi vaš cilj. Čini se da će Shadows i njegova mreža špijuna obavljati sličnu ulogu. Nismo ovo videli u akciji, ali izgleda da možete odrediti oblast na mapi za vaše špijune da traže informacije o vašoj meti. Možda ćete morati pažljivo i štedljivo da koristite špijune.
Sposobnosti
Ubisoft tvrdi da je Yasuke sposobniji borac od dvojca, ali nas nešto nisu baš ubedili sa ovim što smo videli. Sigurno je da Yasuke ima brutalnije završne udarce, ali Naoe sa katanom nije za bacanje. Jedno od pitanja posle viđenog je i da li Yasuke ima još nešto osim što seče glave čuvarima svaki put kada pokrene završni udarac.
Yasuke može blokirati napade dok ih Naoe može samo izbegavati.
Osvetljenje
Ubisoft je pričao o novoj dinamičnoj osvetljenosti u Shadows i kako ona poboljšava skrivanje. Indikator svetlosti u centru gornjeg dela korisničkog interfejsa pokazuje koliko ste skriveni. Kada je Naoe potpuno u senci, deluje gotovo nevidljivo. Indikator pomaže jer sama okolina nije uvek veoma tamna. Ulice bez izvora svetlosti biće potpuno jasne.
Mnoge igre sa elementima skrivanja izbegavaju realno prikazivanje tame. To je zato što je to izazov a kontrast između svetlosti i tame je zaista važan kada od igrača tražite da se drže bukvalnih senki.
Neki od novinara koji su imali dodatnu mogućnost da igraju ovu igru pišu da ne mogu da prestanu da misle o njoj i mogućnostima koje donosi.
Ako želite da budete samo jedan lik, možete tokom većeg dela igre", izjavio je pomoćnik direktora Simon Lemay-Comtois novinarima. "Dakle, mi ne naoružavamo nikoga da se prebacuje napred-nazad. Postoje postavke koje su definitivno bolje sa Naoe, kao što je, ako postoji gomila bandita u pećini koja je veoma, veoma mračna. Naravno da možete ići sa Yasuke, ali ako idete sa Naoe, biće brže jer je u mraku. Dakle, ima nekih ovakvih nagoveštaja, ali osim misija priča koje su posebno skrojene za jednu ili drugu, ne preciziramo ko treba da se igra u ovom trenutku, to zavisi od igrača."