Najbolji dosadašnji patch za Diablo IV je izašao!
Za razliku od gomile nerfova koje smo doživeli kada se igra prethodnih 3-4 puta updateovala, sada su stigli buffovi, ispravke i poboljšanja na sve strane.
Kompletni patch notes su OVDE, a mi ćemo proći ukratko kroz ono najbitnije.
Iritiralo nas je nekoliko neobaveznih questova koji nisu mogli da se završe, većina tih bagova je sada sređena. Mada i dalje ostaje par sidequestova koji umeju da zabaguju. Slična situacija je i sa dungeonima u koje je bilo nemoguće ući, ili se boriti protiv bosseva. Razni eventi i Whisperi koji su bili bagovani sada rade kako treba.
Igrači koji su igrali kooperativno u lokalu su doživljavali par bagova koji su mogli da im upropaste druženje, to je sada ispravljeno, pa Dialbo IV žurka može lakše da se organizuje.
Rebalans klasa nije bio veliki, ali je bio takav da je dosta skillova koji nisu bili korišćeni koliko bismo želeli postalo jače. Samim tim sada postoji više buildova sa kojima je moguće ravnopravno igrati.
Najbitnij su poboljšanja endgamea - više expa i više loota u najzabavnijim sadržajima. Bossevi koji lutaju teritorijom kad je Helltide aktivan bacaju bolji loot. Chestovi u Helltideu daju više expa. Whisperi daju više expa. Cachevi koje dobijate jednom nedeljno po ubijenom World Bossu više nemaju level requirement. Konačno je moguće teleportovati se direktno do Nightmare Dungeona kada aktivirate njegov Sigil, a u dungeonu konačno više expa nego do sada i mnogo više iskustvenih poena kao nagrada za pređen Nightmare Dunegon.
Idemo u trk ka 100. nivou, pošto je to sada mnogo lakše!