"Master" verzija igre je spremna da se "nareže" na milione PS5, PS4, Xbox i PC diskova i 25-og februara dođe konačno u naše ruke. Naravno ovo nije kraj za studio koji radi na "day one" zakrpi koja će uglavnom biti fokusirana na optimizaciju i sitna ažuriranja.
Prelazak na "zlatnu" fazu je potvrđen za vreme Taipei Game Show, gde se smo saznali i dužinu igre, barem glavne priče za koju će nam treba tridesetak sati. Naravno ovo će zavisiti od igrača do igrača i koliko će se izgubiti u poprilično masivnom otvorenom svetu koji nudi još desetine sati igranja.
Što se tiče same "day one" zakrpe, ne očekuju nas velike promene, ali će se igra razlikovati od Elden Ring Network testa koji smo imali priliku da igramo u novembru. Naravno glavne mehanike u igri će ostati nepromenjene, kao što su tamnice i sistem za unapređivanje lika, ali lokacije predmeta, protivnika i sijaset sitnih stvari je promenjeno.
Yasuhiro Kitao, jedan od producenata se osvrnuo na smenu dana i noći u igri i kako će taj sistem uticati na protivnike i njihove lokacije. Kitao je otkrio da će uticaj biti minimalan, kako se ne bi stvorio dodatni pritisak na igrače da pored već teških protivnika razmišljaju o smeni dana i noći.
Elden Ring je originalno trebao da izađe u januaru, ali je odložen na 25 februar, što je sada jako blizu. Igra izlazi za PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC.
George R.R. Martin, pisac romana koji su pretvoreni u Game of Thrones seriju je smišljao mitologiju i pozadinsku priču sveta.
Februar 2022 će biti težak mesec za gejmere, gde nas pored Elden Ring-a očekuje i Dying Light 2, Sifu, Horizon: Forbidden West i Destiny 2: The Witch Queen. I sve to u najkraćem mesecu u godini.
Koju od navedenih igrara vi igrate ovog februara?